گزارش مشکلی تازه توسط کاربران اپل؛ شارژ آیفون XS با مشکل روبروست

امتیاز دهید post

روز گذشته در دیجیاتو خواندید که شماری از دارندگان آیفون XS از اعمال افکت های زیبایی روی تصاویر سلفی شان گلایه دارند و تصاویری را هم در همین رابطه منتشر کرده اند. با این حال اما براساس گزارشات جدید به نظر می آید که مشکلات به اینجا ختم نمی شوند و اشکلات زیادی در شارژ آیفون‌ های جدید به وجود آمده است.

طبق اطلاعاتی که در فوروم های رسمی اپل منتشر شده و همچنین.ویدیویی که در صفحه یوتوب UnboxTherapy قرار گرفته، به نظر می رسد که شماری از کاربران آیفون XS (بررسی اختصاصی دیجیاتو) و XS Max برای شارژ موبایل هایشان با مشکل روبرو هستند.

در شرایط عادی زمانی که کابل لایتنینگ به آیفون های جدید متصل می شود باید نمایشگر آنها روشن گردد. در کنار این نکته صدای ظریف و آهسته ای هم پخش می شود که نشان دهد فرایند شارژ آغاز شده است. با این حال اما به نظر می رسد که در برخی مدل ها این اتفاق رخ نمی دهد؛ در واقع به نظر می رسد که نتنها این دو تغییر در گوشی های متصل به پریز رخ نمی دهد بلکه اصلا این آیفون ها شارژ نمی شوند و برای شروع فرایند لازم است که کاربر دو بار روی صفحه موبایلش اشاره کند. متاسفانه اما در برخی موارد این روش هم روی دستگاه معیوب جواب نمی دهد و شارژ آیفون اتفاق نمی افتد.

علاوه بر این سناریوها برخی کاربران گلایه داشته اند که با وجود روشن شدن صفحه نمایش، آیفون های جدیدشان شارژ نمی شوند و کمی بعد از اتصال کابل شارژ، نمایشگر هم خاموش می شود. با در نظر داشتن آنچه گفته شد اوضاع آیفون هایی وخیم تر است که بلافاصله بعد از اتصال کابل لایتنینگ هنگ میکنند و دکمه پاورشان هم از کار می افتد و کاربر را بلاتکلیف می گذارند.

در این مرحله مشخص نیست که ریشه مشکلات شارژ آیفون از کجاست هرچند که احتمال می رود مشکل به یک باگ نرم افزاری مربوط باشد. جدای از این مساله برچسب قیمت بالای این دستگاه ها هم هرگونه توجیه از ناحیه اپل را بابت بروز این مسایل غیرقابل پذیرش می کند.

The post گزارش مشکلی تازه توسط کاربران اپل؛ شارژ آیفون XS با مشکل روبروست appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط