سقوط از طبقه دوم تنها راه شکستن آیفون های جدید است [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

چند وقت پیش شرکت اپل مدعی شد که پنل شیشه‌ای بکار رفته در آیفون های جدید بادوامترین نوع آنها به شمار می‌روند که تا به حال در یک تلفن هوشمند استفاده شده‌اند. حال یک کانال یوتیوب با نام Tom’s Guide سعی کرده ادعای کمپانی کوپرتینویی درباره‌ی آیفون XS و XS Max را به بوته‌ی آزمایش بگذارد.

پیشتر با اولین تست سقوط آیفون XS مشخص شده بود که افتادن این گجت از ارتفاع ۳ متری روی سطحی نیمه سخت، مشکل یا آسیبی به موبایل یاد شده وارد نمی‌کند. حال این مسئله روی سطحی بتنی تست شده تا نتیجه‌ی آن ثبت گردد.

بررسی کننده‌ی یاد شده سعی کرده که هر کدام از آیفون‌ها را به سه شکل متفاوت از فواصل مختلف آزمایش کند. بدین صورت که یکبار آنها را از لبه پایینی، یکبار از سمت صفحه نمایش و بار آخر با بدنه‌ی پشتی بر زمین بیاندازد.

در ابتدا مشخص شد که سقوط اتفاقی از فواصل معمولی بین ۱ تا ۲ متر نمی تواند آسیبی به آیفون‌های جدید وارد کند. بدین ترتیب کاربران در صورت افتادن آیفون XS و XS Max از دستشان لازم نیست نگران شوند. علاوه بر این آیفون XS Max سقوط از ارتفاع ۳ متر را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته، در حالی که آیفون XS هم از این آزمایش سربلند بیرون آمده و تنها خراشی در گوشه‌ بالایی‌اش به وجود آمده است.

پس از تمامی این آزمایشات، بررسی کننده‌ی کانال Tom’s Guide تصمیم گرفته که هر طور شده آیفون‌ جدیدش را نابود کند. به همین منظور دو طبقه از سطح زمین بالاتر رفته تا این گوشی‌ را از اطراف ۶ متری به پایین پرتاب کند. این برخورد موجب شده که موبایل هوشمند یاد شده به طور کامل غیر قابل استفاده بشود.

 آیفون های جدید

تست سقوط به نمایش گذاشته شده مشخص می‌کند که اپل در آیفون‌ های جدیدش شیشه‌های گوریلا گلس 6 را بکار برده که به میزان دو برابر از شیشه‌های گوریلا گلس 5 قوی‌تر است. گزارش شده که این مسئله موجب شده شرکت سامسونگ نیز در پرچمداران بعدیش‌ یعنی گلکسی اس 10 سراغ شیشه‌های مشابه برود.

The post سقوط از طبقه دوم تنها راه شکستن آیفون های جدید است [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط