از «موربیوس»، فیلم جدید جهان مارول چه می‌دانیم؟

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

مت تولمک و آوی آراد تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «ونوم» (Venom) تایید کرده‌اند که سونی در حال حاضر مشغول کار روی فیلم سینمایی موربیوس (Morbius) است. این فیلم پس از ونوم، دومین اسپین‌آف مجموعه اسپایدرمن خواهد بود که قرار است پخش شود.

جرد لتو ایفاگر نقش موربیوس خواهد بود و تهیه‌کنندگان این اثر تاکید کرده‌اند که از همین حالا برای دیدن بازی او در این نقش هیجان زده‌اند. تولمک در این مورد گفته از لتو که در میان طرفداران آثار ابرقهرمانی بخاطر سبک بازیگری Method acting خاصش شناخته شده است، توقع حضوری فوق‌العاده را دارد

فیلم ونوم که قرار است در سال میلادی جاری پخش شود نوعی افتتاحیه برای جهانی به حساب می‌آید که بر محوریت دشمنان اسپایدرمن متمرکز شده. قرار است ونوم به نوعی نقش یک پایه و زیرساخت محکم را برای قسمت‌های بعدی مجموعه ایفا کند و پیش‌بینی‌های فعلی هم ادعا می‌کنند احتمالا فیلم فروش خوبی خواهد داشت. پس از اکران ونوم باید منتظر ساخت یک فیلم جدید در همین جهان باشیم؛ فیلم موربیوس.

از همین حالا بازار شایعات درباره موربیوس حسابی داغ است و اطلاعاتی درباره شخصیت‌های اصلی آن منتشر شده. همچنین عنوان شده که احتمالا تولید فیلم از ماه نوامبر آغاز می‌شود.

مت تولمک و آوی آراد، تهیه‌کنندگان فیلم ونوم در یک برنامه خبری مرتبط با همین فیلم که پیش از پخش این اثر ابرقهرمانی جدید ترتیب داده شده بود درباره موربیوس صحبت کردند. آن‌ها تایید کردند که در حال کار روی این پروژه‌اند و در عمل پروژه بعدی آن‌ها، همین فیلم خواهد بود. جرد لتو ایفاگر نقش موربیوس خواهد بود و تهیه‌کنندگان این اثر تاکید کرده‌اند که از همین حالا برای دیدن بازی او در این نقش هیجان زده‌اند.

تولمک در این مورد گفته از لتو که در میان طرفداران آثار ابرقهرمانی بخاطر سبک بازیگری Method acting خاصش شناخته شده است، توقع حضوری فوق‌العاده را دارد. به گفته این تهیه‌کننده، جرد لتو کاملا شیفته شخصیت موربیوس است.

احتمالا لتو هم باید از این فرصت پیش آمده استقبال کند. این بازیگر باید در Suicide Squad 2 نقش جوکر را ایفا کند اما به دلیل عدم حضور جوکر در فیلم سینمایی Birds of Prey که وارنر برادرز پیش از Suicide Squad 2 فیلم‌برداری‌اش را آغاز کرده، لتو فرصت داد در موربیوس به ایفای نقش بپردازد. به هر حال تا به این جای کار اصلی‌ترین بخش اطلاعات منتشر شده مربوط به حضور این بازیگر در اثر ابرقهرمانی جدید مارول است. این نکته نیز ذکر شده که فیلم به شدت بر مبنای کتاب کمیک پیش خواهد رفت و تطابق آن با کتاب برای سازندگان اهمیت دارد.

همانطور که اشاره شد، فیلم‌برداری موربیوس در ماه نوامبر (اواسط پاییز امسال) آغاز می‌شود.

The post از «موربیوس»، فیلم جدید جهان مارول چه می‌دانیم؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط