آیا راک‌استدی در حال ساخت بازی لیگ عدالت است؟

امتیاز دهید post

چند ماهی می‌شود که بسیاری منتظر معرفی پروژه جدید استودیو موفق راک‌استدی که سابقه ساخت عناوینی همچون سری بتمن آرکام را در کارنامه دارد هستند. حال به نظر می‌رسد که بعد از عدم حضور این استودیو در رویدادهایی مانند E3 و گیمزکام امسال، سرانجام اطلاعات جدیدی از پروژه تازه آن‌ها که احتمالا بازی لیگ عدالت است به بیرون درز کرده.

بر اساس شایعاتی که پیش از این منتشر شده و آگهی استخدام این استودیو، آن‌ها در حال توسعه یک بازی ابرقهرمانی که به احتمال زیاد با محوریت شخصیت سوپرمن است، هستند. حال و طبق شایعات تازه، شخصیت اصلی این بازی نه فقط خود سوپرمن، بلکه تمام اعضای لیگ عدالت خواهند بود.

بر اساس پستی که در سایت 4Chan منتشر شده این عنوان احتمالا Justice League: Crisis نام خواهد گرفت و برای عرضه روی پلی استیشن 5، ایکس باکس بعدی و پی سی برنامه ریزی می‌شود. در حال حاضر شایعات گوناگونی در رابطه با تاریخ عرضه کنسول‌های نسل بعدی وجود دارند اما به نظر می‌رسد که تا سال ۲۰۲۰ نباید منتظر پلی استیشن 5 و ایکس باکس بعدی باشیم.

همچنین به نظر می‌رسد در این عنوان جدید که ظاهرا می‌تواند آن را به صورت کو-آپ هم دنبال کرد، کنترل قهرمان‌هایی مانند سوپرمن، بتمن، واندر وومن، فلش، گرین لنترن، سایبورگ و آکوامن را بر عهده می‌گیریم.

این ابرقهرمان‌ها در مقابل شخصیت استارو صف‌آرایی خواهند کرد. البته و بر اساس گفته‌های سایت 4Chan باید منتظر اضافه شدن دشمنان دیگری همچون دارکسید و برینیاک به بازی در DLC ها باشیم. در شایعه جدید به رخ دادن داستان لیگ عدالت در شهرهای گاتهام، کی‌استون و متروپلیس اشاره شده که احتمالا ساختار گشت و گذار در آن‌ها شباهت زیادی به سری بتمن آرکام خواهد داشت.

راک‌استدی هنوز واکنشی به این شایعات نشان نداده اما به احتمال زیاد پروژه جدید آن‌ها طی ماه‌های آتی رونمایی خواهد شد. تا چه اندازه به ساخت بازی لیگ عدالت علاقه دارید؟‌ دوست دارید بر اساس چه ابرقهرمان‌هایی بازی ویدیویی ساخته شود؟

The post آیا راک‌استدی در حال ساخت بازی لیگ عدالت است؟ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط