با تغییرات سیزن جدید بتل پس فورتنایت آشنا شوید

امتیاز دهید post

اپیک گیمز باز هم توانست در سیزن ششم بتل پس فورتنایت همه را سورپرایز کرده و با اعمال تغییراتی بسیار هیجان انگیز و جالب در دنیای بازی و اضافه کردن اسکین ها و آیتم های بسیار زیاد، تجربه تازه و لذت بخش فورتنایت را برای گیمرهای قدیمی و جدید خود حفظ کند.

فورتنایت بازی بسیار ساده ای است. شما در یک جزیره می افتید و در آن باید اسلحه پیدا کنید و زنده بمانید. ولی در زیرلایه این مکانیزم ساده داستان جالبی قرار دارد. در چند سیزن قبل ارسال یک موشک در دنیای بازی باعث ایجاد یک شکاف بزرگ در آسمان شد و از آنجا بود که ریفت ها وارد بازی شدند. از طرف دیگر برخورد یک شهاب سنگ با منطقه Dusty Depot و حضور یک مکعب اسرار آمیز به نام «کوین» در مپ تغییراتی در دنیای بازی ایجاد کردند و به تبع آنها المان های جدیدی هم به گیم پلی بازی اضافه شد.

در این قسمت از بازی کوین به دریاچه ای که در مرکز مپ قرار دارد رفته و با بلند کردن ساختمان میان این دریاچه جزیره معلقی در دنیای بازی به وجود آورده است. همچنین منطقه Wailing Woods هم دستخوش تغییراتی شده و در کنار آن، برخی از مناطق بازی تحت تاثیر نیروی جادویی خراب و نابود شده اند که تغییر جالبی در دنیای بازی ایجاد کرده است.

در کنار این تغییرات اعمال شده در دنیای بازی مثل همیشه تغییراتی هم در گیم پلی بازی اعمال شده و آیتم های جدیدی بر اساس آنها به بازی اضافه شده است. برای مثال در جزیره معلق وسط مپ یک گرداب (یا اگر دقیق تر بگوییم تاوه) در دریاچه ایجاد شده و شما با نزدیک شدن به آن می توانید به بالا و به سمت جزیره معلق پرواز کنید و در اطراف آن بچرخید.

برجسته ترین آیتم اضافه شده به بازی Shadow Stoneها هستند. این آیتم ها در مناطق خراب شده قرار گرفته اند و شما با گرفتن و مصرف کردن آنها وارد حالت سایه می شوید. در حالت سایه شما نمی توانید از سلاح ها خود استفاده کنید. ولی وقتی یک جا ایستاده اید نامرئی هستید و در حالت حرکت فقط ردپای شما روی زمین مشخص خواهد شد. همچنین سرعت شما افزایش می یابد و صدمه حاصل از افتادن حذف خواهد شد. ولی جالب ترین توانایی حالت سایه قابلیت رد شدن از اشیا است. حالت سایه 45 ثانیه طول می کشد ولی شما می توانید هر زمان که خواستید آن را حذف کنید.

تغییر بزرگ دیگر این سیزن افزوده شدن حیوانات دست آموز به بازی است. در حال حاضر یک سگ، یک بچه اژدها و یک آفتاب پرست در بازی قرار دارند. البته این حیوانات صرفا مثل دیگر بک پک ها جنبه ظاهری دارند و هنوز چیز خاصی به گیم پلی بازی اضافه نمی کنند.

دیگر تغییرات اعمال شده در بازی به شرح زیر می باشند:

  • کاهش دمیج شاتگان دو لول (114/120)
  • کاهش مقدار تیر Grappler Gun
  • اصلاح باگ های مرتبط با Grappler Gun
  • اضافه شدن لوکیشن های Floating Island ،Corrupted Areas ،Corn Fields ،Haunted Castle
  • مچ شدن بازیکنان PC با بازیکنانی که از کنسول خود با موس و کیبورد استفاده می کنند
  • کاهش یافتن زمان توقف دایره ها و افزایش سرعت حرکت آنها (با هر سطح دایره سرعت هم افزایش می یابد)
  • افزایش عملکرد بازی در سیستم های مختلف

The post با تغییرات سیزن جدید بتل پس فورتنایت آشنا شوید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط