معرفی فیلم Hell Fest 2018 (جشنواره جهنمی)

امتیاز دهید post

در تریلر تازه و خونین منتشر شده برای فیلم Hell Fest (جشنواره جهنمی)، سفر به یک پارک ترس و وحشت موضوعی به سفری کشنده و خونین تبدیل می‎شود. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت مشاهده یا دانلود نمایید. سال گذشته میلادی، سال بسیار پرباری برای ژانر ترسناک بوده، پس طرفداران این ژانر همچنان چشم انتظار هستند تا ببیند امسال ژانر ترسناک چه در چنته دارد.

کارگردان : Gregory Plotkin | بازیگران : Bex Taylor-Klaus, Reign Edwards, Amy Forsyth

خلاصه داستان : فیلم جشنواره جهنمی 2018 ، عده‌ای از دوستان که برای تفریح به یک پارک سرگرمی و وحشت رفته‌اند با یک قاتل سریالی ماسک دار رو برو می‌شوند که قصد کشتن آن ها را دارد. اما دیگران تصور می‌کنند که این بخشی از نمایش پارک است…

دانلود فیلم Hell Fest 2018

یکی از فیلم‎های ترسناک سال ۲۰۱۸، فیلم جشنواره جهنمی است، فیلمی اسلشر که اتفاقات آن در شب‎های ترسناک هالووین و در یک پارک با تِم ترس و وحشت رخ می‎دهد. زمانی که یک قاتل نقاب‎دار مرز میان تجربه‎های داخل پارک و خونریزی و کشتار واقعی را محو می‎کند، همه چیز در داخل پارک خونین و جنایت‎آمیز می‎شود. کاراکتر ناتالی با بازی امی فورسایت از دوست کودکی خود به نام بروک با بازی رین ادواردز و هم‎اتاقی‎اش به نام تیلور با بازی بکس تیلور کلاوس دیدن می‎کند. در شب هالووین، این سه دختر به همراه دوست‎پسرهای خود به جشنواره جهنمی می‎روند که یک کارنوال سیار شب‎های ترسناک هالووین با هزارتو، گردش و چیزهای دیگری است.

بر خلاف تیزر قبلی منتشر شده بر فیلم، این تریلر به خوبی سررشته‌ای از خشونت در این فیلم را ارائه می‌کند. فیلم جشنواره جهنمی توسط گرگوری پلاتکین کارگردانی شده و ست ام شروود و استیون سوسکو نیز فیلمنامه فیلم را نوشته‎اند.فیلم جشنواره جهنمی قرار است در تاریخ جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ (۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸) بر روی پرده سینماها اکران شود.

 

مطالب مرتبط