تست مقایسه کلی سرعت اپل واچ های مختلف با یکدیگر [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

هفته‌ی گذشته اپل واچ سری 4 با چیپست دو هسته‌ای جدید خود یعنی S4 به بازار عرضه شد. این چیپست به ادعای مسئولین کمپانی کوپرتینویی از چیپست قبلی پوشیدنی‌های اپل یعنی S3 سریعتر است. حال دست اندرکاران سایت مک رومرز سعی کردند که تمامی ساعت‌های هوشمند سری‌های مختلف را کنار هم جمع کنند و به مقایسه سرعت اپل واچ ها با یکدیگر بپردازند.

بدین ترتیب اپل‌ واچ‌های سری 4 تا سری 0 کنار یکدیگر قرار گرفتند تا مقایسه‌ای کاملی میان سرعت‌ آنها صورت پذیرد. بر اساس گزارشات مسئولان کمپانی کوپرتینویی، اپل واچ نسل 4 از پردازنده ای ۶۴ بیتی دو هسته ای بهره می برد و نوید کارایی تا ۲ برابر سریعتر را می دهد.

شتاب سنج جدید حالا می تواند حتی سقوط ساعت را هم تشخیص دهد. علاوه بر این ارتقای سرعت عملکرد و کارایی ساعت هوشمند یاد شده موجب می‌شود که مصرف باتری این گجت به شدت کاهش پیدا کند و دیتای دقیقتری توسط حسگر سنجش ضربان قلب ثبت گردد.

آزمایشات صورت گرفته روی سرعت اپل واچ های موجود، وظایفی نظیر بوت شدن کلی، باز کردن اپلیکیشن، فعال سازی دستیار هوشمند سیری تست شده تا مشخص شود میان ساعت‌های هوشمند مختلف کمپانی اپل چقدر تفاوت وجود دارد.

بدون تردید برنده‌ی اصلی این تست‌ها اپل واچ سری 4 بود و مشخص شد که کمپانی کوپرتینویی هنگام نوصیف کارایی یا سرعت چیپست جدید یعنی S4 بزرگنمایی نکرده چرا که سرعت عملکرد این ساعت با مدل‌های قدیمی اصلاً قابل مقایسه نبود.

مشاهده‌ی این تست طرفداران اپل واچ می‌توانند تصمیم گیری برای ارتقای ساعت‌های هوشمند را آسان کند. از آنجایی که اپل واچ سری 3 و 4 آنچنان هنگام استفاده از برنامه‌های مختلف با یکدیگر تفاوت سرعت نداشتند، این مسئله نمی‌تواند دلیل موجهی برای خرید اپل واچ سری 4 به شمار آید.

با این وجود اگر کاربری بخواهد ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری 2 یا 1 را با جدیدترین پوشیدنی‌های اپل تعویض کند، سرعت می‌تواند دلیل مهمی به شمار رود چرا که اپل واچ سری 4 تا چندین برابر از مدل‌های قدیمی‌تر سریعتر است.

تماشا کنید: بررسی قابلیت تشخیص افتادن اپل واچ سری 4

The post تست مقایسه کلی سرعت اپل واچ های مختلف با یکدیگر [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط