ماینکرافت جدید روندی شبیه به دیابلو دارد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

استودیوی بازی‌سازی «مویانگ» (Mojang)، سازنده‌ی بازی معروف ماینکرافت، بالاخره می‌خواهد یک بازی جدید غیر از ماینکرافت بسازد؛ البته قرار نیست از دنیای بازی ماینکرافت فاصله بگیریم. بازی جدید مویانگ هم در دنیای ماینکرافت اتفاق می‌افتد. مویانگ از یک بازی نقش‌آفرینی به اسم «ماینکرافت: سیاهچاله‌ها» (Minecraft: Dungeons) رونمایی کرده است.

بازی Minecraft: Dungeons برای پلتفرم کامپیوتر ساخته می‌شود و قرار است در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود.

بازی Minecraft: Dungeons برای پلتفرم کامپیوتر ساخته می‌شود و قرار است در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود. استودیوی مویانگ می‌گوید که یک تیم کوچک مشغول ساخت این بازی هستند و در ساخت آن، از نقش‌آفرینی‌های اکشن کلاسیک الهام گرفته‌اند.

لازم نیست تیزر کوتاه بازی را ببینید تا متوجه شوید که احتمالا بازی Minecraft: Dungeons از نظر روند، شبیه به مجموعه بازی‌های دیابلو و دیگر نقش‌آفرینی‌های اکشن شبیه به آن خواهد بود. روند بازی قرار است حول مبارزه در سیاهچاله‌ها و پیدا کردن آیتم‌های جدید مثل سلاح‌ها و زره‌ها طراحی شود.

سازندگان بازی Minecraft: Dungeons می‌گویند که یک خط داستانی هم برای بازی‌شان طراحی کرده‌اند و بازی هم‌چنین محیط‌ها و سیاهچال‌های زیاد و متنوعی خواهد داشت. از نظر ظاهری هم بازی Minecraft: Dungeons فرقی با بازی اصلی ماین‌کرفت ندارد.

بازی هم‌چنین حالت چند نفره هم دارد و تا چهار نفر می‌توانند به صورت همکاری در سیاهچال‌های Minecraft: Dungeons با یکدیگر بازی کنند.

می‌توانید در ادامه تریلر رونمایی این بازی ماینکرافت جدید را ببینید.

دانلود

  • mp4

منبع: IGN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post ماینکرافت جدید روندی شبیه به دیابلو دارد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط