تبلیغات جالب بازی Spider-Man در مترو شهر نیویورک [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

شهر نیویورک این روزها حسابی رنگ و بوی اسپایدرمن گرفته است. اخیراً و در فاز جدید تبلیغات این بازی، مترو نیویورک با تصاویر مرد عنکبوتی تزئین شده‌اند. در این ویدیو که در ادامه مطلب می توانید آن را مشاهده کنید، یکی از ترن‌های مترو را می بینیم که حتی صندلی‌های آن‌هم تم اسپایدرمن دارند.

در ضمن،‌ احتمالاْ می‌دانید که داستان اسپایدرمن در شهر نیویورک رخ خواهد داد. پیش از این هم ویدیویی از تاب خوردن مرد عنکبوتی بین ساختمان‌های بلند این شهر منتشر شده بود. سازندگان اسپایدرمن پیش از این اعلام کرده بودند که چرخه شب و روز در بازی وجود ندارد و طلوع و غروب خورشید در بخش‌های مشخص و از قبل تعین شده‌ای اتفاق خواهد افتاد.

البته این موضوع تاثیری روی زیبایی شهر نیویورک چه در شب و چه طی روز ندارد و در Spider-Man با نیویورکی عظیم، پر جنب و جوش و پر از جزییات طرف هستیم. جدا از شبیه سازی محیط نیویورک، بعضی از ساختمان‌های خیالی دنیای کتاب‌های مصور مارول مانند برج انتقام جویان هم در این بازی حضور خواهند داشت و با وجود آن که بازی Spider-Man روی شبیه سازی دنیای کامیک های اسپایدرمن به طور خاص متمرکز شده است، سازندگان این بازی در استودیو اینسامنیاک گیمز جهانی خلق کرده اند که با دنیای مارول تداخلی نداشته باشد.

بعد از نمایش خوب بازی Spider-Man طی کنفرانس سونی در E3 2018، انتظارها برای این انحصاری پلی استیشن 4 بیشتر از گذشته شد. طی این بازی قرار است تا با لیست بلندی از دشمنان مرد عنکبوتی روبرو شویم، البته نباید منتظر حضور ابرقهرمان دیگری از کامیک‌های مارول در این بازی باشیم.

بازی Spider-Man در تاریخ 16 شهریور به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. در طی هفته گذشته، تریلر زمان عرضه این عنوان منتشر شد که پیشنهاد می‌کنم آن را به هیچ عنوان از دست ندهید. از آن جا که ممکن است در حال حاضر به مترو منهتن دسترسی نداشته باشید، شما را به تماشای تصاویری از تبلیغات اسپایدرمن در نیویورک دعوت می کنیم:

اسپایدرمن

The post تبلیغات جالب بازی Spider-Man در مترو شهر نیویورک [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط