20 میلیون افزایش قیمت در کمتر از یکسال؛ اعلام قیمت جدید بسترن B30 گروه بهمن- مرداد 97

امتیاز دهید post

تاثیر افزایش نرخ ارز بر قیمت تمام شده خودروهای مونتاژی بر کسی پوشیده نیست. در میان خودروهای مونتاژی قیمت متوسط نیز سهم خودروهای چینی از سایرین بیشتر است و به همین علت طی ماه های اخیر شاهد افزایش قیمت پی در پی خودروهای چینی در بازار فروش هستیم. حالا قیمت جدید کارخانه‌ ای بسترن B30 از سوی گروه بهمن اعلام شده است و تسویه حساب مشتریانی که بسترن بی 30 را پیش خرید کرده‌ اند با قیمت جدید امکان پذیر خواهد بود.

اعلام قیمت 79.5 میلیون تومانی در شرایطی اتفاق افتاده است که قیمت اولیه بسترن b30 در پاییز سال گذشته برابر با 58 میلیون تومان اعلام شده بود و ظرف ماه های گذشته نیز شاهد طی شدن روند افزایشی به 59، 62، 64 و 69 میلیون تومان بوده ایم. حالا با توجه به اعلام قیمت 79 میلیونی به نظر می رسد که احتمال شکسته شدن مرز یکصد میلیون تومان برای قیمت بازار این بسترن b30 وجود داشته باشد، چرا که در شرایط فعلی نیز قیمت بسترن b30 در بازار از 90 میلیون تومان فراتر رفته است.

در بسترن B30 طراحی سیستم پیشرانه با موتوری با حجم 1.6 لیتر که متناسب با سایز خودورهای متوسط می باشد انجام شده است. طراحی موتور این خودرو که با زنجیر تایم صورت گرفته منجر به کاهش صدای خودرو و همچنین عدم احتیاج به تعویض این قطعه برای تمام طول عمر موتور شده است که این امر به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو می انجامد.موتور بسترن B30 که از سری موتورهای 4GB است توسط شرکت FAW توسعه داده شده در زمره موتورهای مدرن دسته بندی می شود به خصوص که با توجه به پاس کردن استاندارد آلایندگی یورو 5، این خودرو با محیط زیست سازگاری مناسبی دارد.بسترن B30قدرت موتور بسترن b30 حدود 107 اسب بخار و بیشینه گشتاور 155 نیوتون بر متر است. همچنين گیربکس 6 سرعته اتوماتیک (AT) کد F21 ساخت کمپانی آیسین (Aisin) ژاپن نیز این خودرو را همراهی می کند.
پوشش چرمی صندلی ها و فرمان، رهیاب ماهواره ای، سیستم جلوگیری از عقب رفتن خودر ودر سربالایی ها، ESC، سنسور دنده عقب و سیستم صوتی با 6 بلندگو از جمله امکانات بسترن B30 محسوب می شوند.

The post 20 میلیون افزایش قیمت در کمتر از یکسال؛ اعلام قیمت جدید بسترن B30 گروه بهمن- مرداد 97 appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط