اعلام شرایط فروش محصولات ایران خودرو با قیمت های غیر قطعی

امتیاز دهید post

ایران خودرو طی اطلاعیه ای، پیش فروش محصولات ايران خودرو شامل وانت آريسان، پژو ٢٠٦ تيپ ٢، پژو ٤٠٥ GLX بنزينى، رانا LX، سمند ال ايكس سال، دنا و H30 Cross به مناسبت اعیاد مبارک و فرخنده قربان و غدیر خم از روز دوشنبه مورخ 97/05/29 تا زمان تکمیل ظرفیت، به شرح جدول زیر اعلام کرده است.

این درحالیست که طبق جدول ذیل، قیمت های پرداختی برای پیش خرید خودروهای مورد نظر نسبت به گذشته به شدت افزایش یافته است و براساس گمانه زنی برخی از کارشناسان، اعلام چنین قیمت هایی می تواند زمینه ساز آزاد شدن ارزش گذاری خودروهای تولید داخل در آینده ای نه چندان دور باشد.

در واقع با توجه به لزوم رعایت شرط قانونی پیش فروش (دریافت حداکثر 50 درصد قیمت نهایی خودرو در زمان ثبت نام) می توان حدس زد که افزایش قیمتی قابل توجه تا رسیدن به سطح قیمتی فعلی در بازار آزاد، مد نظر خودروسازان کشور خواهد بود.

البته با توجه به اعمال قیمت های جدید ارز در بازار ثانویه که بیش از 9000 تومان برای خودروسازان تمام می شود، چنین افزایش قیمتی توجیه پذیر به نظر می رسد اما سوال اینجاست که آیا پرداخت بهای هنگفت بیش از 50 میلیون تومان برای خودروهایی نظیر وانت آریسان، پژو 206 تیپ 2 یا رانا می تواند برای مشتریان قابل قبول باشد یا خیر؟

به هر صورت قواعد و نکات مهم در این شرایط پیش فروش ایران خودرو به شرح زیر اعلام شده اند.
در این بخشنامه امکان صلح وجود ندارد.
در این بخشنامه هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه خودرو است.
امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً براي مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام براي مشتري دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نيست.
کلیه مشتریانی که 6 ماهه گذشته نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه از سوي شرکت یکطرفه ابطال خواهد شد.
قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواهد شد.
زمان فعال سازی بخشنامه: ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 97/05/29

The post اعلام شرایط فروش محصولات ایران خودرو با قیمت های غیر قطعی appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط