یک سال موسیقی رایگان برای مشترکین شاتل موبایل

امتیاز دهید post

مشترکین شاتل موبایل می‌توانند یک‌ سال رایگان موسیقی گوش کنند. شاتل موبایل با همکاری اپلیکیشن «My Apps» که به عنوان مرجع دانلود قانونی موسیقی و فیلم شناخته می‌شود، امکان دسترسی رایگان و بدون محدودیت به بیش از ۸۰ هزار قطعه موسیقی را برای مشترکان خود فراهم کرده است.

هزینه یک‌ سال اشتراک گوش دادن نامحدود به موسیقی و تماشای نامحدود فیلم در این اپلیکیشن 144 هزار تومان است که البته شاتل موبایل اعلام کرده است این هزینه شامل مشترکان قدیمی و جدید شاتل موبایل نمی‌شود و آنها می‌توانند به صورت رایگان مشترک اپلیکیشن «My Apps» شوند و از محتوای آن استفاده کنند.

بر این اساس، مشترکین سیم کارت‌های شاتل، به جز شنیدن و دانلود آخرین آلبوم‌های موسیقی هنرمندان مطرح ایرانی و خارجی می‌توانند بیش از 4 هزار فیلم ایرانی و خارجی را با اشتراک رایگان در مای‌اپس تماشا کنند.

شاتل می‌گوید تمامی مشترکین موبایلی این اپراتور می‎توانند در اپلیکیشن و وب سایت مای‌اپس علاوه بر شنیدن آنلاین موسیقی و تماشای آنلاین فیلم از امکان دانلود و استفاده به صورت آفلاین نیز در این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

شاتل موبایل از جمله اپراتورهای نوپای کشور است که هربار طرح جدیدی برای جلب رضایت مشترکان خود ارائه می‌کند. برای مثال این اپراتور چند ماه قبل با همکاری یکی از پلتفرم‌های ویدیویی آنلاین، امکان تماشای فیلم را به صورت رایگان برای مشترکان خود فراهم کرده بود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش شماره 0998 با کد یک، می‌توانند به وب سایت این اپراتور مراجعه و یا از طریق تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شاتل موبایل ارتباط برقرار کنند.

The post یک سال موسیقی رایگان برای مشترکین شاتل موبایل appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط