مشکل جدید پیکسل 2 اکس ال؛ برخی گوشی ها برای مدتی غیر قابل استفاده می شوند

امتیاز دهید post

به نظر می رسد مشکلات گوشی های سری پیکسل 2 تمامی ندارند. به تازگی برخی از کاربران پیکسل 2 اکس ال گزارش کرده اند که دستگاه آنها به شدت کند می شود، به گونه ای که دیگر امکان استفاده از آن وجود ندارد.

حتی یکی از مهندسان گوگل که با یک گوشی مشکل دار کار کرده، از میزان کندی آن متعجب شده. گزارش ها اشاره به کند شدن اپ ها و نیز انیمیشن های گوشی دارند. به عنوان نمونه هنگامی که یکی از کاربران تلاش کرده با دوبار فشردن کلید پاور، اپ دوربین را باز کند پس از 10 ثانیه اپلیکیشن اجرا شده است. در این مدت نیز دستگاه به لمس نمایشگر پاسخی نمی داده. همچنین پس از باز شدن اپ دوربین، رفتن به حالت ویدیو نیز چندین ثانیه زمان می برد.

این مشکل بر خلاف برخی از مشکلات قبلی این گوشی قابل گذشت نیست و برای مدتی دستگاه را به طور کامل غیر قابل استفاده می کند. علاوه بر این منوی ناوبری اندروید به کندی اجرا می شود. حتی در ویدیوهایی که منتشر شده اختلاف سرعت اجرای انیمیشن های سیستم عامل در پیکسل 2 اکس ال در مقایسه با گوشی وان پلاس 6 با چشم قابل تشخیص است.

به نظر می رسد این مشکل مرتبط با اندروید اوریو، نسخه های ویژه توسعه دهندگان اندروید پای و نیز نسخه نهایی آن باشد برخی از گزارش ها اشاره داشته اند که این مشکل در گوشی های پیکسل 2 نیز مشاهده شده است.

گوگل بررسی گوشی یکی از کاربرانی که این موضوع را در توییتر اعلام کرده بود، آغاز کرده. هنوز جزئیات بیشتری درباره علت این مشکل از سوی گوگل منتشر نشده اما یکی از افشاگران ادعا کرده که گوگل 3 علت احتمالی را برای این مشکل یافته. یکی از این موارد به مشکلی سخت افزاری مربوط است و به همین دلیل احتمالاً باید گوشی تعویض شود. دو مورد احتمالی دیگر به نرم افزار مربوط می شوند.

تماشا کنید: روس ها ویدیوی زنده گوگل پیکسل ۳ اکس ال را منتشر کردند

The post مشکل جدید پیکسل 2 اکس ال؛ برخی گوشی ها برای مدتی غیر قابل استفاده می شوند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط