بروکلین پرینس در نقش یک روزنامه‌نگار ۱۲ ساله ظاهر خواهد شد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

بروکلین پرینس (Brooklynn Prince) بازیگر خردسال فیلم پروژه فلوریدا (Florida Project) قرار است در یک فیلم سینمایی جدید در نقش هیلد لیشک (Hilde Lysiak) ظاهر شود. هیلد کیت لیشک زن روزنامه‌نگاری است که در کمال ناباوری فقط ۱۲ سال سن دارد و جوان‌ترین عضو انجمن روزنامه‌نگاران حرفه‌ای به حساب می‌آید. او در سال ۲۰۱۶ زمانی که فقط ۱۰ سال سن داشت گزارشی درباره یک پرونده مشکوک به قتل در روزنامه محل کارش منتشر کرد و بسیار خبرساز شد. بسیاری از کاربران بخاطر سن کم او انتقادهای فراوانی را نسبت به این روزنامه‌نگار جوان مطرح کردند. اما پاسخ‌های لیشک مورد توجه بسیاری از رسانه‌های معتبر جهان قرار گرفت و موضوع این دخترک ژورنالیست را بیش از پیش برسر زبان‌ها انداخت.

هیلد کیت لیشک زن روزنامه‌نگاری است که در کمال ناباوری فقط ۱۲ سال سن دارد و جوان‌ترین عضو انجمن روزنامه‌نگاران حرفه‌ای به حساب می‌آید.

حال ظاهرا قرار است بروکلین پرینس بازیگر فیلم پروژه فلوریدا که سال گذشته بخاطر حضور در این فیلم مورد توجه اهالی سینما و مخاطبین قرار گرفت، در فیلمی نقش این دختر ۱۲ ساله روزنامه‌نگار را بازی کند. پرینس متولد سال ۲۰۱۰ است و در حال حاضر حدود ۸ سال سن دارد اما نه تنها امسال در یک اثر سینمایی حضور داشت بلکه قرار است در سال ۲۰۱۹ هم در چندین فیلم سینمایی دیگر هم حضور پیدا کند. ایفای نقش یک دختر ۶ ساله به نام مونی در پرژوه فلوریدا در کنار بازی موفق ویلم دفو باعث شد این اثر سینمایی مورد توجه قرار بگیرد. گرچه این اثر کم بودجه آنچنان پرفروش نبود اما به دلیل کارگردانی شان بیکر و بازی‌های خوب پرینس و دفو مورد تمجید بسیاری از منتقدان آمریکایی قرار گرفت؛ پروژه فلوریدا در پایگاه متاکریتیک نمره متای ۹۲ را کسب کرد و در میان ۴۴ نقدی که بر آن نوشته شده بود تمامی نقدها ارزیابی مثبتی از فیلم ارایه می‌دادند.

فیلم جدید پرینس، درامی که قرار است برپایه زندگی هیلد لیشک ساخته شود هنوز اسم مشخصی ندارد اما این نکته روشن شده که کارگردان این فیلم جان ام. چو (Jon M. Chu) خواهد بود. چو این روزها با فیلم آسیایی‌های خرپول (Crazy Rich Asians ) در سینماهای آمریکا حضور دارد.

The post بروکلین پرینس در نقش یک روزنامه‌نگار ۱۲ ساله ظاهر خواهد شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط