بازسازی مقر اپل پارک با 85 هزار قطعه لگو

امتیاز دهید post

2018 سال فوق العاده ای برای سازندگان لگوهای عظیم الجثه و عجیب و غریب بوده است؛ در واقع همین هفته پیش شاهد ساخت یک بوگاتی شیرون در ابعاد واقعی و با قطعات لگو بودیم که مانند یک اتومبیل واقعی به حرکت در می آید. حالا یک نفر دیگر به سراغ ساخت مدلی بزرگ از مقر جدید اپل یا همان اپل پارک رفته است.

طراحی به نام Spencer R ساخت این لگوی 85 هزار قطعه ای را برعهده داشته و حدود 2 سال مشغول کار روی آن بوده؛ گفتنی است که بخش اعظمی از وقت او نیز صرف تماشای تصاویری شده که با پهپاد و از بالای مقر اپل ضبط شده اند. نتیجه نهایی، لگویی به طول و عرض 2 و 1.3 متر است که وزنی معادل 35 کیلوگرم دارد.

گذشته از ساختمان حلقه ای شکل که اصلی ترین جاذبه اپل پارک است، ساخته اسپنسر جزییات فراوانی نیز دارد؛ جزییاتی مانند تئاتر استیو جابز با دیوارهای شیشه ای، انبار کاه Glendenning که بنایی صد ساله است و اپل آن را در مقر خود بازسازی کرد، پارکینگ های کارمندان، مرکز بازدیدکنندگان و حتی آدمک هایی که نشان دهنده ورزش کارمندان در زمین های تنیس و بسکتبال هستند. و در نهایت همه اینها با 1646 قطعه درخت تزیین شده اند.

در نهایت باید افزود این نخستین باری نیست که اسپنسر دست به بازسازی بناهای عظیم الجثه می زند و وی قبلاً برج ایفل و راکفلر سنتر را هم با قطعات لگو بازسازی کرده است. او افزوده که قطعات مورد استفاده در ورژن لگویی اپل پارک، تقریباً با تمام قطعات مورد استفاده در دیگر بناهایی که ساخته برابری می کند.

The post بازسازی مقر اپل پارک با 85 هزار قطعه لگو appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط