نسل جدید آیپد پرو احتمالاً به همراه رابط مغناطیسی و اپل پنسل جدید عرضه می‌شود

امتیاز دهید post

اپل قصد دارد در همین ماه از نسل جدید تبلت‌های پیشرفته‌ی خود یعنی آیپد پرو رونمایی کند. سال گذشته «مینگ چی کو» تحلیلگر معروف مدعی شد که این تبلت‌ها همانند آیفون 10 از یک دوربین TrueDepth استفاده خواهند کرد. حال گزارش شده که نسل جدید آیپد پرو به همراه رابط مغناطیسی و اپل پنسل جدید عرضه خواهند شد.

به احتمال قوی این تبلت‌ها از یک نمایشگر لبه به لبه بهره خواهند برد که بر خلاف آیفون‌ها، بریدگی در بالای آن تعبیه نخواهد شد. ضمن اینکه به نظر می‌رسد حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به قبل برای این گجت‌ها در نظر گرفته شود. با این وجود از آنجایی که صفحه‌ نمایش تبلت از بریدگی بالای نمایشگر بهره نخواهد برد و حاشیه‌های بالایی محل قرارگیری دوربین TrueDepth خواهد بود، اپل نمی تواند حاشیه‌های بالایی را باریک‌تر کند چرا که محل قرارگیری دوربین یاد شده است.

گفته شده این تبلت‌ها در چند مدل مختلف عرضه خواهند شد که سایز نمایشگر‌ آنها با یکدیگر متفاوت است. علاوه بر این چند مدل از آنها تنها از وای فای پشتیبانی خواهند کرد و بقیه مدل‌ها علاوه بر وای فای قابلیت اتصال به شبکه‌های مخابراتی را هم دارند.

آیپد پرو

مدل‌های اولیه که تنها از وای فای پشتیبانی می‌کند، با کد رمز آیپد ۸.۱، ۸.۲، ۸.۵ و ۸.۶ شناخته می‌شوند اما مدل دیگر با کد رمز آیپد ۸.۳، ۸.۴، ۸.۷ و ۸.۸ خوانده می‌شوند.

نسل جدید آیپد پرو از USB-C پشتیبانی خواهد کرد و کاربر می‌تواند بدین وسیله ویدیو‌هایی با کیفیت 4K را در نمایشگر‌های بزرگتر به نمایش بگذارد. شایعه شده که اپل پنسل جدیدی هم برای این تبلت در نظر گرفته شده که قابلیت همگام سازی خودکار در آن تعبیه شده است. بدین صورت که با نزدیک شدن این دو گجت به یکدیگر، آنها بصورت خودکار با هم سینک می‌شوند.

آیپد پرو

ضمن اینکه گفته شده نسل جدید آیپد پرو به همراه رابط مغناطیسی عرضه می‌شود که کاربر می‌تواند با استفاده از آن، تجهیزات جانبی را به پشت تبلت وصل کند.

The post نسل جدید آیپد پرو احتمالاً به همراه رابط مغناطیسی و اپل پنسل جدید عرضه می‌شود appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط