درخشش سامسونگ در تست مقاومت گلکسی نوت 9 [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

هنوز چند روزی تا عرضه رسمی پرچمدار گلکسی نوت 9 باقی مانده و گرچه این موبایل حداقل از نظر ظاهری تفاوت چندانی با گلکسی اس 9 پلاس ندارد، اما به نظر می رسد که بزرگ ترین تولیدکننده موبایل در جهان باز هم موبایلی با کیفیت ساخته است.

گلکسی نوت 9 که به خاطر عمر باتری اش بین هر بار شارژ و قلم S Pen هوشمندتر از همیشه اش مورد تمجید قرار گرفته، تازه ترین سوژه یوتوبر معروف، JerryRigEverything بوده و تحت بی رحمانه ترین تست های مقاومت قرار گرفته است.

در حالی که تمام موبایل های پرچمدار سامسونگ طی سال های اخیر نتوانستند تست خم شدگی را با موفقیت پشت سر بگذارند، گلکسی نوت 9 از این تست و دیگر تست ها با سربلندی بیرون آمد. با این حال، گلکسی نوت 9 صرفاً از یک مشکل عجیب رنج می برد. دکمه های کناری دستگاه مثل دکمه های بیکسبی و ولوم را می توان به راحتی از جای خود در آورد؛ هرچند که بسیار بعید به نظر می رسد دکمه ها به صورت اتفاقی از جای خود خارج شوند. بنابراین حتی در شدیدترین سناریوها هم نیازی به نگرانی در این باره نیست.

گذشته از این مشکل، با موبایلی طرف هستیم که کیفیتی مطابق با 1000 دلاری که از مشتریان طلب می کند ارائه می دهد. نمایشگر دستگاه به اندازه سایر پرچمداران موجود در بازار در برابر خط و خش مقاوم است و دوربین ها هم با لایه ای از شیشه مقاومت شده اند. اسکنر اثر انگشت هم بعد از آسیب های عمدی گوناگون، سرعت و دقت خود را در شناسایی اثر انگشت کاربر حفظ می کند. در نهایت گفتنی است که قلم S Pen جدید از جنس پلاستیک است و به همین خاطر، راحت تر از گلکسی نوت 9 شیشه ای و فلزی با یک دست از وسط دو نیم می شوند.

The post درخشش سامسونگ در تست مقاومت گلکسی نوت 9 [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط