فقط امروز رایگان بخوانید؛ با «سفر هنرمند»‌ به جست و جوی معنای زندگی برویم

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

کتاب‌های زیادی با هدف الهام‌بخشی و ارائه دستور العملی ساده برای موفقیت نوشته شده‌اند، اما بعد از خواندن بسیاری از آنها چیزی جز سرگرمی نصیب‌مان نشده است اما کتاب سفر هنرمند تنها یک کتاب سرگرم کننده نیست،‌ بلکه دستورالعملی است برای عبور از موانع و پیدا کردن بهترین مسیر برای زندگی.
استیون پرسفیلد که پیش از این نام او را با کتاب‌هایی چون «نبرد هنرمند»‌ و «کار را انجام دهید» شنیده‌اید، تعریفی جالب و متفاوت از انسان در این کتاب ارائه داده است. او با نوشتن این سه کتاب تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین و تاثیرگذارترین نویسندگان معاصر شده و کتاب‌هایش الهام‌بخش بسیاری برای یافتن راهی مناسب در زندگی بوده است.
زمانی شروع به خواندن این کتاب می‌کنید، ممکن است در چند صفحه اول کمی گیج شده و تعجب کنید،‌ چون به ناگهان با انبوهی از اسامی هنرمندان و آثار مشهورشان در زمینه‌های مختلف مواجه می‌شوید. اما این‌ها مقدماتی است تا نویسنده شما را با تعریف جالبش از زندگی انسان آشنا کند. او معتقد است که همه ما هنرمندیم. چه باور داشته باشیم، چه باور نداشته باشیم. حتی چه دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم.

سفر هنرمندسفری که ما از اولین لحظه حیات آغاز می‌کنیم می‌تواند یک سفر هنرمندانه، ‌تاثیرگذار و لذت‌بخش باشد و این همه چیزی است که استیون پرسفیلد در کتابش برایمان بازگو می‌کند.او با نام بردن از بسیاری از هنرمندان و مثال آوردن از مشهورترین آثار هنری جهان در زمینه سینما،‌ تئاتر،‌ ادبیات، نقاشی، موسیقی،‌ معماری و دیگر هنرها سعی داشته تا تصویر کاملی از ایده‌اش درباره زندگی انسان ارائه دهد.
همراه با پرسفیلد و در صفحه به صفحه کتاب سفر هنرمند به دنیای هنر سفر می‌کنید و هر لحظه ممکن است چراغی در ذهنتان روشن شود و راهی تازه را برای رو به رو شدن با پیچیده‌ترین مشکلات و موانع موفقیت‌تان پیدا کنید.
قبل از شروع این کتاب چمدان‌هایتان را ببندید و آماده باشید،‌ هر لحظه ممکن است سفر هنرمندانه شما آغاز شود.‌

ما در سفر هنرمند مهارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی کسب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم. مهارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که قبلاً نداشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایم. به خودمان این مهارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها را یاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهیم. نزد افرادی که از ما خردمندترند شاگردی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم.
خودمان را در برابر ترس، کسالت، تنبلی، غرور، خودبزرگ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینی و بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خیالی تقویت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم.
اکنون ما متفاوتیم.
بار دیگر به میدان بازمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گردیم و مصمم هستیم که این بار کارمان را بهتر انجام دهیم.

این کتاب را می‌توانید تنها همین امروز به صورت رایگان از اپلیکیشن فیدیبو دانلود و مطالعه کنید.

دانلود رایگان از فیدیبو

The post فقط امروز رایگان بخوانید؛ با «سفر هنرمند»‌ به جست و جوی معنای زندگی برویم appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط