مایکروسافت آپدیت اکتبر ویندوز ۱۰ را دوباره عرضه کرد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بعد از اینکه مایکروسافت انتشار آپدیت اکتبر ویندوز ۱۰ را به‌خاطر مشکلات ایجاد شده متوقف کرد، ساعاتی پیش اعلام کرد که این آپدیت دوباره عرضه می‌شود. به گفته‌ی این غول نرم‌افزاری، تنها حدود یک درصد از کاربران به خاطر این آپدیت دچار مشکل شده بودند. «جان کیبل» (John Cable)، سرپرست بخش مدیریت سرویس‌های ویندوز در این رابطه گفته: «ما تمام گزارش‌های مربوط به حذف فایل‌ها را بررسی کردیم و تمام مشکلات مربوط به این موضوع را برطرف کرده‌ایم.»

به‌نظر می‌رسد مشکل مربوط به حذف فایل‌های کاربران، به فعال بودن مشخصه Known Folder Redirection مربوط بوده است.

مایکروسافت قبل از انتشار دوباره آپدیت اکتبر ویندوز ۱۰ برای محکم‌کاری تصمیم گرفته ابتدا آن را برای کاربران Windows Insiders عرضه کند. «کیبل» در همین رابطه می‌گوید: «ما قبل از انتشار دوباره این آپدیت، تمام گزارش‌ها و بازخوردهای کاربران بخش Insiders را به‌دقت مورد بررسی قرار می‌دهیم.»

به‌نظر می‌رسد مشکل مربوط به حذف فایل‌های کاربران، به فعال بودن مشخصه Known Folder Redirection مربوط بوده که مسیر پیش‌فرض پوشه‌هایی مانند دسکتاپ، Documents، Pictures و Screenshots را تغییر می‌داده. در نسخه‌ی جدید این آپدیت، مایکروسافت این مشکل را برطرف کرده و در حال حاضر کاربران عضو Insider در حال بررسی این آپدیت هستند.

منبع: The Verge

The post مایکروسافت آپدیت اکتبر ویندوز ۱۰ را دوباره عرضه کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط