پیکسل ۳ ایکس ال از بهترین نمایشگر موبایل دنیا برخوردار است

امتیاز دهید post

همین دو ماه پیش بود که گلکسی نوت ۹ سامسونگ از سوی «دیسپلی میت» به عنوان نوآورانه ترین و کارآمدترین نمایشگر موبایل دنیا انتخاب شد؛ حالا اما به نظر می رسد که پیکسل ۳ ایکس ال این جایگاه را به خود اختصاص داده است.

دیسپلی میت، پیشروترین موسسه فناوری های نمایشگر با بررسی جنبه های مختلف پیکسل ۳ ایکس ال که تنها چند ساعت از معرفی آن سپری شده، امتیاز A پلاس و جایزه بهترین نمایشگر بین گوشی های هوشمند را برای این گوشی در نظر گرفته است.

موسسه مذکور فعلا اطلاعات بسیار کمی را درباره مشخصات ریز و درشت نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال منتشر کرده اما قرار است تا پنج روز دیگر بررسی های مفصل خود در این زمینه را در دسترس عموم قرار دهد. کیفیت بالای صفحه نمایش سری پیکسل ۳ روی کاغذ خبر بسیار خوبی برای گوگل به شمار می رود چرا که سری قبلی این موبایل طی سال گذشته با مشکلات عدیده ای نظیر پیکسل های سوخته، رنگ های مرده و غیر واضح، عدم یکنواختی در روشنایی پیکسل ها، ایجاد بافت برفکی در هنگام اسکرول کردن، تار شدن نمایشگر هنگام اسکرول محتوای مشکی و فلاش زدن صفحه مواجه بودند.

اغلب مشکلات سری قبل به نمایشگر پیکسل ۲ مربوط می شد که تامین آن بر عده کمپانی ال جی بود. صفحه نمایش اولد پیکسل ۳ را نیز همین شرکت تولید کرده اما تامین کننده این پنل در نسخه ایکس ال هنوز مشخص نشده است.

با این حال بررسی های صورت گرفته روی نمایشگر ال جی V40 که توسط ال جی تولید شده، حاکی از بهبود قابل توجه کیفیت آنها نسبت به سری قبل است و از اینرو بعید نیست نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال نیز از خط تولید همین شرکت بیرون آمده باشد.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به موبایل های پرچمدار پیکسل ۳ و ۳ اکس ال

The post پیکسل ۳ ایکس ال از بهترین نمایشگر موبایل دنیا برخوردار است appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط