میکروبوک هنر ظریف بی‌خیالی؛ رویکردی متفاوت برای یک زندگی خوب

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

قبل از اینکه خواندن میکروبوک هنر ظریف بی خیالی را شروع کنید، باید ذهنتان را آماده یک تغییر بزرگ کنید. به راحتی می‌توان گفت هر چه تا کنون دباره موفقیت و خوشبختی شنیده‌اید فراموش کنید. همه کتاب‌ها و نوشته‌هایی که مدام راه‌کارها و نقشه‌های عجیب و غریب برای موفقیت ارائه می‌دادند و تلاش می‌کردند تا زندگی شما هم نسخه‌ای مشابه دیگران باشد.
مارک منسون با نوشتن کتاب «هنر ظریف بی‌خیالی»‌ برای همیشه قواعد مثبت‌اندیشی، نقشه‌های موفقیت و دستورالعمل‌های پیچیده زندگی خوب را بر هم زده است. او که یک وبلاگ نویس آمریکایی است با هر نوشته جدیدش همه را غافلگیر می‌کند،‌ معروف است که مارک حتی می‌تواند از مسواک زدن شبانه‌اش هم یک داستان شگفت‌انگیز خلق کند. چیزی که با خواندن این کتاب به شما هم ثابت خواهد شد.

میکروبوک هنر بی‌ خیالیمیکروبوک هنر ظریف بی خیالی همانطور که از نامش پیداست برای داشتن یک زندگی بهتر نسخه‌ای عجیب و البته متفاوت ارائه می‌دهد؛ بی‌خیالی.
اصل مهمی که در این کتاب به آن اشاره شده،‌ اصل لذت بردن از زندگی است. رضایت‌ از زندگی در مقابل تمام فشارهایی قرار گرفته که مدام زندگیتان را با دیگران مقایسه کنید و مدام احساس کنید که از بقیه عقب‌ترید.
همین نکته‌ها باعث شد تا این کتاب هنر ظریف بی‌خیالی کوتاهی پس از با استقبال چشمگیری مواجه شد و به سرعت عنوان چهارمین کتاب پرفروش سال ۲۰۱۷ را از آن خود کرد.
اما میکروبوک هنر ظریف بی‌خیالی مهم‌ترین و بهترین نکات کتاب را به خواننده ارائه می‌دهد. برای خواندن این میکروبوک کمتر از ۲۰ دقیقه زمان لازم دارید و می‌توانید ایده‌های اصلی منسون را کشف کنید.

میکروبوک هنر ظریف بی‌خیالی را چه کسانی بخوانند؟

  • کسانی که از مقایسه شدن با دیگران کلافه و خسته شده‌اند
  • کسانی که می‌خواهند نسخه شخصی و منحصربفردی از خوشبختی داشته باشند
  • مدیران سخت‌کوشی که زیر بار مشکلات کمرشان خم شده و دیگر راهی ندارند!
  • کارمندانی که هر روز با خودشان تکرار می‌کنند دیگر از زندگی خسته‌ایم!

و همه مایی که می‌خواهیم دمی آسوده از زیستن لذت ببریم.

خرید کتاب از فیدیبو

The post میکروبوک هنر ظریف بی‌خیالی؛ رویکردی متفاوت برای یک زندگی خوب appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط