متال گیر سالید ۲ و ۳ به ایکس‌باکس وان آمدند

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

«متال گیر سالید ۲» و «متال گیر سالید ۳»، شاهکارهای هیدئو کوجیما و از بهترین بازی‌های مخفی‌کاری و سینمایی تاریخ صنعت بازی،‌ به ایکس‌باکس وان آمده‌اند. از زمان رونمایی قابلیت امکان اجرای بازی‌های ایکس‌باکس۳۶۰ روی ایکس‌باکس وان، بازی‌کننده‌های زیادی از مایکروسافت درخواست کرده بودند تا امکان اجرای دو بازی Metal Gear Solid 3 و Metal Gear Solid 2 را روی ایکس‌باکس وان فراهم کنند و این موضوع بالاخره محقق شده است.

به نظر می‌رسد پس از یکی دو سال وقفه، شرکت بازی‌سازی کونامی تصمیم گرفته است دوباره توجهی به بازی‌های خود داشته باشد. در طول چند ماه گذشته، دو بازی Silent Hill HD Collection و Zone of the Enders HD Collection به ایکس‌باکس وان آمدند و دیروز هم از خبر اضافه شدن بازی Metal Gear Solid HD Edition به لیست بازی‌های ایکس‌باکس۳۶۰ که روی ایکس‌باکس وان اجرا می‌شوند، شنیدیم.

متال گیر سالید ۲ Metal Gear Solid 2

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که بازی Metal Gear Solid HD Edition با بسته‌ی Metal Gear Solid HD Collection فرق می‌کند. در نسخه‌ی HD Edition که امکان اجرای آن روی ایکس‌باکس وان فراهم شده، خبری از «سفیر صلح» یا همان Metal Gear Solid: Peace Walker نیست.

دو بازی متال گیر سالید ۲ و متال گیر سالید ۳، نه تنها از بهترین ساخته‌های هیدئو کوجیما هستند، بلکه از آن‌ها به عنوان بهترین ساخته‌های تاریخ صنعت بازی یاد می‌شود. متال گیر سالید ۲ را به خاطر روند بازی تازه و جدیدی که ارایه داده بود و هم‌چنین به خاطر قصه‌ی عجیب و غریبش می‌شناسیم؛ قصه‌ای که هنوز هم در توضیح آن مقالات و تحلیل‌های مختلف نوشته می‌شود. بازی متال گیر سالید ۳ هم معمولا در لیست بهترین بازی‌های تاریخ، در بالاترین رتبه‌های ممکن قرار می‌گیرد. متال گیر سالید ۳ قصه‌ و شخصیت‌هایی فراموش نشدنی و چند لایه و روند بازی‌ای دارد که هنوز هم مثل آن را ندیده‌ایم.

متال گیر سالید ۳ Metal Gear Solid 3

بازسازی HD دو بازی متال گیر سالید ۲ و ۳ توسط شرکت بلوپوینت گیمز ساخته شده است. این شرکت در عین حفظ ظاهر اصلی بازی، به خوبی آن را از نظر گرافیکی بازسازی کرده است.

بازی Metal Gear Solid HD Edition که هم متال گیر سالید ۲ و هم متال گیر سالید ۳ را در خود جای داده است، با قیمت ۲۰ دلار همین حالا از فروشگاه مایکروسافت برای ایکس‌باکس وان قابل خرید است.

منبع: یوروگیمر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post متال گیر سالید ۲ و ۳ به ایکس‌باکس وان آمدند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط