قابلیت تغییر نام کاربری سرانجام به PSN اضافه شد

امتیاز دهید post

سرانجام سونی به کاربران خود اجازه داد تا بتوانند نام کاربری خود را در PSN تغییر دهند. این قابلیت در ابتدا برای کاربران محدودی در دسترس قرار می‌گیرد و بعد از مدتی انجام این کار برای تمام یوزرهای شبکه پلی استیشن امکان پذیر خواهد شد.

بسیاری از کاربران PSN از نامی که در گذشته برای یوزر خود در این شبکه انتخاب کرده بودند پشیمان هستند اما با عدم وجود تغییر نام کاربری، تنها گزینه قابل استفاده آن‌ها ساخت یک اکانت جدید بود که از آن‌جایی که امکان انتقال بازی‌ها و تروفی‌های به دست آمده از اکانت قدیمی به جدید امکان پذیر نیست، این روش هم چندان گزینه مناسبی محسوب نمی‌شود.

در ضمن، کاربرانی که یوزرنیم خود را تغییر می‌دهند، می‌توانند نام کاربری قدیمی‌تر خودشان را هم در گوشه‌ای به نمایش بگذارند تا افرادی که پیش از این‌ آن‌ها را با نام قبلی می‌شناختند، آن‌ها را گم نکنند.

سونی اعلام کرده که کاربران ‌هر چقدر که بخواهند می‌توانند نام کاربری خودشان را تغییر دهند. استفاده از این قابلیت برای بار اول رایگان بوده و بعد از آن‌ باید برای هر دفعه تغییر، ۱۰ دلار بپردازید. البته این هزینه برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس تنها ۵ دلار خواهد بود.

در ضمن این کمپانی اعلام کرده که تغییر نام کاربری در تمام بازی‌های پلی استیشن 4 که از ۱ آپریل امسال منتشر شده‌اند اعمال خواهد شد. همچنین برخی از بازی‌های شناخته شده پلی استیشن 4 و 3 نیز شامل این قابلیت تازه می‌شوند.

سونی چندی پیش هم قابلیت دانلود کامل و اجرای بازی‌های پلی استیشن 2 و پلی استیشن 4 به صورت آفلاین را به سرویس PS Now اضافه کرد. البته هنوز بازی پلی استیشن 3 از قابلیت اجرای آفلاین پشتیبانی نمی‌کنند و احتمال می‌رود که این قابلیت هم در اینده نزدیک به سرویس PS Now اضافه شود.

The post قابلیت تغییر نام کاربری سرانجام به PSN اضافه شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط