جزئیات دوربین چهارگانه گلکسی A9s افشا شد

امتیاز دهید post

سامسونگ فردا از نخستین موبایل با دوربین اصلی چهارگانه دنیا و پرچمدار جدید سری A با عنوان گلکسی A9s رونمایی خواهد کرد.

این موبایل که در بازارهای اروپایی احتمالا با اسم گلکسی A9 2018 عرضه می شود، دارای قابلیت های پیشرفته ای است که در راس آنها دوربین اصلی چهارگانه قرار دارد. ساعاتی قبل «ایوان بلس»، از افشاگران به نام دنیای فناوری جزئیات دقیقی از این دوربین را منتشر کرده است.

بر این اساس گلکسی A9s از دوربین اصلی چهارگانه با پیکربندی عمودی برخوردار است که نقش اصلی آن بر عهده سنسوری ۲۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 و بهره مند از فناوری Clear & Bright قرار دارد که ظاهرا کیفیت تصاویر را در محیط های با نور کم افزایش می دهد. در پایین ترین بخش این ماژول سنسور سنجش عمق ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/2.2 قرار گرفته که از قابلیت فوکوس زنده پشتیبانی می کند. حسگر تله فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال دو برابری و ضرب اف ۲.۴ نیز بخش دیگری از این دوربین منحصر به فرد است.

در نهایت نوبت به سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه ای می رسد که از اپرچر f/2.4 بهره خواهد برد. فلش LED نیز تکمیل کننده این ضیافت است که پایین تر از دوربین مورد بحث جا خوش کرده است.

یکی دیگر از نکاتی که در تصویر منتشر شده توسط بلس تایید شده، پنل پشتی شیشه ای، فریم آلومینیومی و اسکنر اثر انگشت فیزیکی در مرکز این پنل است. علاوه بر این در لبه های کناری نیز کلیدهای کنترل صدا و کلید دیگری به چشم می خورد که احتمالا دکمه اختصاصی بیکسبی خواهد بود.

از نظر مشخصات سخت افزاری نیز انتظار می رود گلکسی A9s همراه با نمایشگر امولد ۶.۲۸ اینچی، چیپست اسنپدراگون ۶۶۰، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۷۲۰ میلی آمپر ساعتی عرضه شود.

این موبایل منحصر به فرد فردا ساعت ۱۲۳۰ به وقت تهران رونمایی خواهد شد و از شما دعوت کنیم با پوشش زنده این رویداد توسط دیجیاتو همراه باشید.

The post جزئیات دوربین چهارگانه گلکسی A9s افشا شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط