با موبایل بعدی اسنشال زندگی بدون تلفن هوشمند را تجربه کنید

امتیاز دهید post

گزارش شده شرکت تولید کننده‌ی اسنشال در حال توسعه‌‌ی تلفن هوشمند خاصی است که می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی، رفتار کاربر را تقلید کرده و به جای آن پاسخ پیغام‌هایش را بدهد. به گزارش بلومبرگ این گجت اولین سخت افزار کمپانی یاد شده پس از اسنشال فون است که نتوانسته سال گذشته فروش خوبی را تجربه کند.

بدین وسیله کاربران می‌توانند از اسارات گوشی‌های خود بیرون آیند و آزادانه زندگی کنند. گفته شده که موبایل بعدی شرکت اسنشال، صفحه نمایش کوچکی دارد و با فرمان‌های صوتی ساده‌ای کنترل خواهد شد.

این در حالی است که دستیار هوش مصنوعی تعبیه شده در آن رفتار کاربر را تقلید خواهد کرد و ایمیل‌ها یا پیغام‌هایش را پاسخ خواهد داد. علاوه بر این سیستم مشابه با دستیار گوگل در آن تعبیه شده که می‌تواند برای صاحب موبایل، وقت دکتر بگیرد یا رستوران رزرو کند.

اسنشال

اندی روبین بنیانگذار و مدیر عامل شرکت اسنشال که سیستم عامل اندروید را پایه گذاری کرده، پیشتر درباره‌ی تجربه‌ی کاربر نامناسب تلفن‌های هوشمند صحبت کرده بود و گفته بود امیدوار است روزی یک گوشی بسازد که نسخه‌ای مجازی از کاربر خود باشد.

بدین کاربر می‌تواند بدون وابستگی به تلفن هوشمند خود، بدون دست زدن به گوشی‌اش از زندگی خود لذت ببرد و تمامی کارها را سیستم هوش مصنوعی موبایل بسپارد.

اسنشال

تکنولوژی یاد شده بسیار به هوش مصنوعی نمایش داده شده در فیلم Her به کارگردانی اسپایک جونز شباهت دارد. درست است که این کمپانی اعلام کرده که به دنبال توسعه‌ی چنین سیستمی است اما گوگل در این زمینه پیشرو بوده و پیشرفت شگرفی را در حوزه‌ی یاد شده تجربه کرده است.

دستیار هوشمند گوگل اکنون می‌تواند صدای انسان را تقلید کند، برایش وقت قرار ملاقات تنظیم نموده یا رستوران رزرو نماید. اخیراً این شرکت از قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی رونمایی کرده که بر اساس آن دستیار گوشی‌های پیکسل می‌توانند تلفن را پاسخ گفته، آن را بررسی نماید و مراتب را به کاربر گزارش دهد.

The post با موبایل بعدی اسنشال زندگی بدون تلفن هوشمند را تجربه کنید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط