معرفی انیمیشن داستان اسباب بازی 4 2019

امتیاز دهید post

داستان اسباب‌بازی 4 (Toy Story 4) یک پویانمایی سه‌بعدی کمدی رو به اکران و چهارمین بخش از مجموعه داستان اسباب‌بازی و ادامه داستان اسباب‌بازی ۳ (۲۰۱۰) است که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. ساخت و تولید داستان اسباب‌بازی ۴ برعهده استودیوهای انیمیشن پیکسار است و توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر خواهد شد. کارگردانی آن برعهده جان لستر، کارگردان داستان اسباب‌بازی (۱۹۹۵) و داستان اسباب‌بازی ۲ (۱۹۹۹) و جاش کولی است. داستان توسط تیم نویسندگی داستان اسباب‌بازی ۱ نوشته شده‌است که شامل لستر، پیت داکتر، اندرو استنتون و لی آنکریچ است.

معرفی انیمیشن داستان اسباب بازی 4 2019

فیلم قرار است در ۱۹ ژوئن ۲۰۱۹ منتشر شود.در رابطه با جزئیات بازیگران، تاکنون حضور تام هنکس، تیم آلن، دان ریکلس، لاری میت کالف و کریستین شال برای صداگذاری کلانتر وودی، باز لایتیر، آقای سیب‌زمینی، مادر اندی و تریکسی که در داستان اسباب‌بازی ۳ حضور داشت تأیید شده‌است. همچنین اعلام شده که پاتریشا آرکت که یک تازه‌وارد به این سری است به جمع بازیگران خواهد پیوست.

داستان بر روی اسباب‌بازی‌ها، وودی، باز لایتیر و دوستان آن‌ها پس از آن که مالک سابق آن‌ها، اندی آن‌ها را به دختر جوان، بونی تحویل می‌دهد تمرکز دارد.[۳]طبق اطلاعات منتشر شده، بخش زیادی از فیلمنامه انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) بازنویسی شده‌است.

پیکسار در میانه کار بخش عمده‌ای از فیلمنامه اولیه را کنار گذاشته و قصه فیلم را عوض کرده‌است تام هنکس بازیگر و ستاره بزرگ سینما و صداپیشه وودی در جدیدترین اظهارنظر خود گفته پایان انیمیشن «داستان اسباب بازی۴» یکی از لحظات احساسی تاریخ سینما خواهد بود. همچنین آلن صداپیشه کاراکتر «باز لایتیر» چندی پیش در مصاحبه‌ای با تمجید از این فیلم گفته بود بعضی از صحنه‌ها به قدری احساسات‌برانگیز بوده که اجرای آن‌ها واقعاً کار دشواری بوده‌است. او اضافه کرده بود با اثری سرگرم‌کننده، بامزه، بزرگ و احساسی طرف خواهیم بود. ویکی پدیا

کارگردان : Josh Cooley | بازیگران : Tom Hanks, Annie Potts, Patricia Arquette

 

دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی

 

مطالب مرتبط