زمان پخش سریال رقص روی شیشه + معرفی سریال

5/5 - (1 امتیاز)

به گزارش اخبار سینمای ایران قرار است در روزهای آینده پروانه نمایش مجموعه «رقص روی شیشه» که فیلمبرداری آن بدون وقفه و با برنامه ریزی دقیق در حال پیشروی است، صادر شود و مراحل بازبینی قسمت های ابتدایی در حال انجام است و بلافاصله پس از دریافت پروانه نمایش، اقدامات لازم برای توزیع سریال در هفته های آتی صورت می پذیرد و با برنامه ریزی صورت گرفته، این مجموعه پرستاره از اواسط دی ماه به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد.

اخبار سریال رقص روی شیشه

حدود ۵٠ درصد از فیلمبرداری «رقص روی شیشه» انجام شده و همه بازیگران مقابل دوربین قرار گرفته اند و به نظر می رسد فیلمبرداری این مجموعه تا فروردین سال آینده ادامه داشته باشد و پس از آغاز عرضه سریال، همزمان قسمت های جدید نیز آماده شده و برای توزیع به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد. در حال حاضر هم ساخت قطعات موسیقی این مجموعه در حال انجام است و همچنین اقلام تبلیغاتی مربوط به مجموعه در مراحل ساخت قرار دارد تا بزودی جزئیاتِ جذاب تری از هنرمندان عرصه موسیقی نیز منتشر شود.

حضور رپر مطرح ایران (یاس) در سریال رقص رو شیشه قطعی شده است اما مشخص نیست که برای خوانندگی یا بازیگری انتخاب شده است.

 

دانلود سریال رقص روی شیشه

جهت دانلود سریال رقص روی شیشه با لینک مستقیم و با کیفیت عالی و حجم کم به سایت هکس دانلود مراجعه کنید https://hexdownload.net/25200/dance-on-the-glass-series

بازیگران سریال رقص روی شیشه

بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امیر آقایی، مهرداد صدیقیان، میترا حجار، هدی زین العابدین، حامد کمیلی، ستاره اسکندری، بیتا فرهی، سحر قریشی، همایون ارشادی، ترلان پروانه، علیرضا زمانی نسب ، ابوالفضل میری، جواد یحیوی، احسان عباسی، بیژن افشار، عباس توفیقی، هانی صالحی، پانته‌آ کیقبادی، نگار جعفری، مجتبی واشیان، دلساکریم زاده،احسان سعادتی، دانیال کریمی‌ و حسین شمس رضوی در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند. فیلمنامه «رقص روی شیشه» براساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی نوشته شده که فضایی عاشقانه و اجتماعی دارد.

 

سایر عوامل سریال رقص روی شیشه

کارگردان: مهدی گلستانه، تهیه کننده : پیمان جعفری،مجری طرح: مانترا فیلم تابا، سرمایه گذاران: مهرداد امیررضوانی – مهدی گلستانه، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: سپیده عبد الوهاب، مدیر صدابرداری: محمد کیان ارثی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچی، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: عادل معصومیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، عکاس: حبیب مجیدی، طراح لوگو: محمد روح الامینی، منشی صحنه: فاطمه سیدی، طراح جلوه های ویژه بصری: بهنام خاکسار ،طراح و مجری بدلکاری: ارشا اقدسی، ساخت فیلم پشت صحنه: مانی قدرت نما و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

زمان پخش سریال رقص روی شیشه

سریال رقص روی شیشه از اواسط دی ماه به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد.

 

بیوگرافی بازیگران رقص روی شیشه

 

سریال رقص روی شیشه

بیوگرافی بهرام رادان

  • بهرام رادان بازیگر و خواننده ایرانی متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران می باشد و 39 سال سن دارد.اصلیت وی تهرانی می باشد.
  • تحصیلات : رادان دارای مدرک مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد تهران می باشد.
  • شروع بازیگری : بهرام رادان فعالیت هنری خود, را از سال 1379 با بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس آغاز نمود.

 

ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه

  • ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون متولد 18 تیر 1377 در شیراز است و اصالتا اهل همانجاست. همچنین وی دارای مدرک دیپلم گرافیک می باشد.

 

بیوگرافی سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی

  • سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد همچنین او تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

 

بیوگرافی روزبه بمانی

بیوگرافی روزبه بمانی

  • روزبه بمانی (متولد ۷ آذر ۱۳۵۷ در تهران)، شاعر و ترانه‌سرای ایرانی است. روزبه بمانی متاهل است.

 

بیوگرافی مهتاب کرامتی

بیوگرافی مهتاب کرامتی

  • مهتاب کرامتی متولد 25 مهر 1349 در تهران می باشد و اهل تهران است و هم اکنون 47 سال سن دارد.
  • تحصیلات : کرامتی دارای مدرک کارشناسی میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد تهران می باشد.
  • شروع بازیگری : وی فعالیت هنری خود را از سال 1377 با بازی در مجموعه مردان آنجلس آغاز نمود.

 

مطالب مرتبط