تیزر سریال ترسناک احضار + تاریخ پخش و معرفی سریال

سریال احضار
امتیاز دهید post

تیزر سریال ترسناک «احضار» که در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود، رونمایی شد.

به گزارش اخبار سینمای ایران، پروانه نمایش قسمت های ابتدایی سریال «احضار» صادر شد و این سریال در مسیر عرضه قرار گرفت.

 

در آستانه عرضه اولین قسمت «احضار»، تیزر رسمی این سریال با مرور بخش هایی تکان‌دهنده از این مجموعه رونمایی شد.«احضار» را رامین عباسی‌زاده کارگردانی و تولید کرده است که سابقه سال ها تهیه‌کنندگی سریال هایی در گونه های مختلف از «سقوط یک فرشته» تا «پریدخت» را در کارنامه دارد.«احضار» اولین سریال ایرانی است که به خاطر ماهیت ژانری، بخش عمده بازیگرانش از طریق فراخوان استعدادیابی انتخاب شده‌اند.

الهه جعفری، شهریار ربانی، کیمیا ملایی، بنیامین پیروانی، حسین سیفی، ریحانه رضی، یاسمن همتی، نرگس امینی، نوش آفرین رحمانی، شیما مرزی، بهار خانی، محمد توکلی و با هنرمندی سلیمه رنگزن بازیگران این سریال هستند. مراحل تولید و بسته بندی «احضار» در حال انجام است و این سریال ظرف روزهای آینده از طریق گلرنگ‌رسانه در شبکه خانگی عرضه خواهد شد.

سریال احضار

معرفی سریال احضار

سریال احضار به کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده در ژانر ترسناک به زودی و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به شبکه نمایش خانگی می آید. رامین عباسی زاده که تجربه تهیه کنندگی آثاری چون او یک فرشته بود ، سقوط یک فرشته ، کت جادویی ، پلیس جوان و پریدخت را در کارنامه هنری اش دارد این بار سراغ ساخت سریالی در ژانر وحشت رفت و اولین سریال این تهیه کننده تلویزیون به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع میشود. احضار اولین سریال در ژانر وحشت با موضوع اجنه، ارواح و روابط بین این موجودات است و در خلاصه داستان آن آمده است:اغلب ترس ها با شناخت از بین می روند، اما ترس هایی که تا مرگ ناشناخته می مانند، هرگز رهای مان نمی کنند.

بازیگران سریال احضار

بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش می پردازند علیرضا کمالی,آرش مهاجر، صنوبر فرهپور، نارنین کیوانی، شهریار صیقلانی، ریحانه رضی، بنیامین پیروانی، رامتین غروی، ایمان خطیبی، سپیده آتشین، نوش آفرین رحمانی، ساغر سیامکی می باشد.

عوامل ساخت سریال احضار

تهیه کننده و کارگردان:رامین عباسی زاده، جانشین تهیه و مدیر تولید:حسین صیف، مجری طرح:شهاب کاظمی، ناظر طرح:حمیدرضا جبینی، نویسندگان:نوید میهن دوست، محسن سرتیپی، مدیر فیلمبرداری:مرتضی غفوری، تصویربردار:کوروش کلهر، مدیر صدابرداری:مسعود شاهوردی، صداگذاری:محمود خرسند، مدیر برنامه ریزی:علی عباسی زاده، دستیار کارگردان:امیر عموری، طراح صحنه:رامین عباسی زاده، طراح گریم:رامین مجردی، طراح لباس:سمیرا کشورنژاد، تدوین:نوید توحیدی، عکاس:امیر اماملی، جلوه های میدانی:محسن روزبهانی، جلوه های کامپیوتری:رضا اخلاقی، بدلکاری:کیوان رضایی.

دانلود سریال احضار

جهت دانلود سریال احضار با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم به سایت هکس دانلود https://hexdownload.net/22702/ehzar-series مراجعه کنید.

 

تیزر سریال احضار

 

مطالب مرتبط