مدیرعامل همراه اول احتمالاً تغییر می‌کند

امتیاز دهید post

مدیرعامل همراه اول احتمالاً تغییر می‌کند. این شایعه‌ای است که در روزهای اخیر بیشتر شنیده می‌شود و امروز یک منبع آگاه در گفتگو با دیجیاتو احتمال آن را بسیار قوی ذکر می‌کند. «حمید فرهنگ»، مدیرعامل فعلی همراه اول در ۲۶ دی ماه سال ۹۶ در این سمت منصوب و جایگزین «وحید صدوقی» شد که ۱۲ سال این عنوان را در اختیار داشت.

بر اساس شنیده‌ها، گزینه احتمالی برای جایگزینی فرهنگ، «مهرداد بذرپاش»، سیاستمدار اصولگرا، رئیس اسبق سازمان ملی جوانان، مدیرعامل پیشین سایپا و پارس‌خودرو معرفی شده است. یک منبع آگاه به دیجیاتو می‌گوید که احتمال تایید بذرپاش بیشتر از ۵۰ درصد است، هرچند گزینه‌های دیگری همچون «مهدی اخوان بهابادی»، نایب رییس هیات مدیره همراه اول هم برای کسب این سمت مطرح شده‌اند.

به گفته این منبع، «وزیر جوان» در انتخاب حمید فرهنگ به عنوان جایگزین وحید صدوقی نقش پررنگی داشته است، اما اکنون سهامدارن می‌خواهند از حق قانونی خود استفاده کرده و برای انتخاب مدیرعامل مورد علاقه خود وارد عمل شوند.

این احتمال با در نظر گرفتن اظهار نظر مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات پررنگ‌تر می‌شود. «سیدجمال هادیان» در همین باره به ایرنا گفته است: «باید بپذیریم که بنا بر سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، مخابرات خصوصی سازی شده و بیشتر تصمیم گیری‌ها برعهده دولت نیست و مطابق قواعد تجارت باید به نظر سهامداران عمده احترام گذاشت. هر چند ممکن است عدم هماهنگی و اختلاف نظر باعث کاهش سطح تعاملات شود که امیدواریم در شرایط جدید فضا به گونه‌ای رقم بخورد که فضای همدلی کنونی ادامه یابد.»

حمید فرهنگ در گذشته به مدت ۲ سال، مدیریت رایتل را نیز بر عهده داشته و تا کنون، یک دوره مدیریت ۸ ماهه را در همراه اول سپری کرده است.

The post مدیرعامل همراه اول احتمالاً تغییر می‌کند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط