تصاویر جدید گوشی پیکسل اکس ال گوگل خبر از بریدگی نمایشگر می دهند

امتیاز دهید post

چند روز پیش بود که گوشی پیکسل 3 اکس ال در دستان فردی در کانادا رویت شد. اما به دلیل زاویه خاص گوشی در تصویر برخی از جزئیات آن چندان مشخص نبود. به تازگی تصاویری منتشر شده که جزئیات بیشتری از این گوشی را نشان می دهد.

این تصویر هم توسط همان فرد قبلی منتشر شده و این فرد تأیید می کند که گوشی، پیکسل 3 اکس ال است. از آنجایی که دو طرف بردیگی نمایشگر کمی سبز رنگ به نظر می رسد می توان گفت کاربر گوشی در حال استفاده از واتس اپ است.

اما نمی توان به طور دقیق متوجه شد که حاشیه پایینی دستگاه تا چه اندازه بزرگ است و به نظر می رسد بخشی از نوار ناوبری سیاه رنگ در پایین نمایشگر قرار گرفته است. البته شاید نوار ناوبری جدید و باریک اندروید در این دستگاه فعال شده باشد. بر اساس برخی گزارش ها احتمالاً این نوار در پیکسل 3 به طور پیش فرض فعال است.

پیکسل 3 اکس ال

تصویر دوم خبر از قاب پشتی مزین شده به دو رنگ می دهد. این بخش از جنس شیشه است و ظاهری شفاف دارد. احتمالاً در بخشی از گوشی که با دست کاربر پوشیده شده دوربین تکی با فلش دوگانه به تعبیه شده است.

احتمال می رود در پاییز گوگل از گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال رونمایی کند. علاوه بر این شاید شاهد رونمایی از ساعت هوشمند پیکسل، نسخه به روز شده ای از کروم کست، نمایشگر هوشمند و برخی محصولات دیگر باشیم.

تماشا کنید: روس ها ویدیوی زنده گوگل پیکسل ۳ اکس ال را منتشر کردند

The post تصاویر جدید گوشی پیکسل اکس ال گوگل خبر از بریدگی نمایشگر می دهند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط