عنوان Red Dead Redemption 2 بزرگترین بازى تاریخ راکستار خواهد بود

امتیاز دهید post

چندی پیش، ویدیوی جدیدی در کانال پلی استیشن اَکسِس یوتیوب قرار گرفت که اطلاعات تازه‌ای را از بازی Red Dead Redemption 2 در اختیار ما قرار می‌دهد. با توجه به این ویدیو، بازی نامبرده بزرگترین نقشه را در میان تمامی محصولات شرکت راکستار خواهد داشت.

این خبر بدان معناست که نقشه بازی Red Dead Redemption 2 حتی از بازی محبوب GTA V نیز بزرگتر خواهد بود. نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کرد، این است که در این بازی اکشن ماجراجویی خبری از وسایل نقلیه سریع همچون ماشین و موتور نخواهد بود و کاربر باید برای طی کردن مسافت‌ها از اسب استفاده کند. این موضوع باعث می‌شود طی کردن مسافت‌ها را در بازی زمانبر شود و نقشه‌ی بازی بیش از پیش در چشم کاربر وسیع به نظر برسد.

با وجود اینکه بازی Red Dead Redemption 2 یکی از مورد انتظارترین عناوین پاییز سال جاری است و توکی گیمز نیز به عنوان ناشر تمامی تلاش خود را در زمینه‌ی بازاریابی و تبلیغات انجام خواهد داد اما از الان نمی‌توان نسبت به موفقیت آن در مقایسه با رقبا مطمئن بود. این بازی وسترن در بازه‌ی زمانی مشابهی با بتلفیلد 5 و کال او دیوتی: بلک آپس 4 عرضه خواهد شد.

در چنین شرایطی، کارشناسان حوزه گیم نظرات مختلفی نسبت به موفقیت بازی Red Dead Redemption 2 دارند. کارشناسان گروه NPD معتقدند این بازی در زمینه‌ی فروش رقبای سرسخت خود، یعنی بتلفلید 5 و بلک آپس 4 را پشت سر خواهد گذاشت. این در حالی است که کارشناسانی از جمله پایپر جِفری نظر متفاوتی دارند و معتقد هستند بلک آپس 4 پیروز این کارزار خواهد بود.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان برای 2 پلتفرم پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین چندی پیش نخستین ویدیو گیم‌ پلی این بازی در فضای مجازی منتشر شد. با توجه به این ویدیو، تصمیمات در روند بازی بسیار تاثیر گذار خواهد بود و کاربر می‌تواند با توجه به نحوه رفتارش، افراد حاضر در جهان بازی را به دوست یا دشمن تبدیل کند.

The post عنوان Red Dead Redemption 2 بزرگترین بازى تاریخ راکستار خواهد بود appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط