ویدیوهای آموزشی تعمیر و نگهداری از محصولات کرمان موتور را از اینستاگرام ببینید [رپورتاژ آگهی]

امتیاز دهید post

شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) در اسفند سال 1373 تاسیس و از آن زمان تاکنون در زمینه عرضه با کیفیت خودرو به صورت خصوصی و نیمه خصوصی فعالیت داشته است. دفتر مرکزی این شرکت در کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج واقع و هدف از تاسیس آن به موجب ماده 2 اساسنامه عبارتست از: ساخت، مونتاژ و فروش اتومبیل سواری، و ارائه خدمات بعد از فروش محصولات. انجام هرگونه عملیات و اقدام تجاری و فعالیتهای مربوط که بطور صریح، ضمنی و یا تقسیم در رابطه با اهداف پیش بینی شده باشد.
از مشکلات خریداران خودرو در ایران، عدم آموزش مناسب و یا نداشتن اطلاعات کافی در خصوص آپشن های خودروهای خریداری شده و یا خودروهای موجود در بازار است. بسیاری از خریداران نیز با وجود داشتن اطلاعات نسبی به بهینه ترین حالت ممکن از تجهیزات و آپشن های خودروها بهره نمی برند.شرکت کرمان موتور به هدف رفاه حال مشتریان و آموزش بیش از پیش خریداران محصولات این شرکت، قصد دارد تا در طرحی با نام "چهارشنبه های آموزشی" به صورت ویژه به آموزش جز به جز و تک تک آپشن های محصولات خود بپردازد.
علاقه مندان می توانند چهارشنبه هر هفته از طریق IG-TV صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور به نشانی www.instagram.com/kermanmotor ویدئو روش های استفاده و نگهداری از محصولات این شرکت را مشاهده نمایند.

The post ویدیوهای آموزشی تعمیر و نگهداری از محصولات کرمان موتور را از اینستاگرام ببینید [رپورتاژ آگهی] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط