ماجراجویی در طبیعت با طعم تجمل؛ با کمپر لوکس و آفرود لکسانی LM-EXTV آشنا شوید

امتیاز دهید post

لکسانی موتورکارز (Lexani Motorcars) یکی از نام های پر آوازه در زمینه ارتقای کابین خودروها به شمار می رود. این کمپانی آمریکایی تاکنون پروژه های متعددی را بر روی انواع مدل های شاسی بلند و ون انجام داده و فضای داخلی آنها را به مکانی مجلل و فوق لوکس تبدیل کرده است.

در یکی از جدیدترین پروژه ها مهندسین لکسانی موتورکارز به سراغ مرسدس بنز اسپرینتر رفته و آن را به یک خودروی کاروان آفرود لوکس تبدیل کرده اند.

این کمپر لوکس که اکنون با نام LM-EXTV شناخته می شود، به دلیل تقاضای زیاد برای چنین وسایل نقلیه ای تولید شده و به گفته لکسانی فرایندهای توسعه آن بیش از یک سال طول کشیده است.

lexani-lm-extv (2)

در طول این مدت تیم توسعه دهنده مدام در حال تست مواد اولیه و طرح فضای داخلی بوده تا به بهترین ترکیب ممکن دست پیدا کند؛ همچنین سفرهای جاده ای بلند مدتی انجام شده تا راحتی و کارایی قسمت های مختلف تضمین شود.

همانند دیگر محصولات لکسانی، در LM-EXTV نیز مشتریان می توانند رنگ های مورد علاقه، جنس صندلی ها، لوازم مورد نیاز، تجهیزات الکترونیکی، امکانات ایمنی و مواردی از این دست را مطابق میل خود سفارش دهند.

lexani-lm-extv (1)

در حالت استاندارد، امکان سفارش چند رنگ با طرح های استتاری برای بدنه این کاروان لوکس اشرافی وجود دارد. به منظور بهبود توانایی های حرکتی، لکسانی موتورکارز رینگ های 20 اینچی جدید را جایگزین نمونه های استاندارد کرده؛ این رینگ ها با لاستیک های 33 اینچی مخصوص آفرود احاطه شده اند. علاوه بر این سپرهای استاندارد نیز جای خود را به نمونه های جدید ساخت لکسانی داده اند.

lexani-lm-extv (4)

برای تامین بخشی از انرژی مورد نیاز، بر روی سقف لکسانی LM-EXTV پنل های خورشیدی تعبیه شده؛ چند چراغ LED نواری نیز در قسمت های مختلف بدنه از جمله روی سپرها و باربند سقفی دیده می شوند.

lexani-lm-extv (5)

طبق انتظار در داخل کابین لکسانی موتورکارز سنگ تمام گذاشته و از با کیفیت ترین مواد بهره گرفته است. اجزای فیبر کربنی، پوشش جیر سقف، نورپردازی زیبای دیواره ها، چراغ های مطالعه شخصی، فریزر کوچک، وای فای و اپل تی با نمایشگر 24 اینچی برخی از ویژگی های فضای داخلی لکسانی LM-EXTV هستند.

lexani-lm-extv (16)

از جمله دیگر امکانات قابل ذکر این خانه متحرک لوکس می توان به سیستم تهویه مطبوع قدرتمند، پخش دی وی دی و دوربین پارک ساخت شرکت معروف آلپاین و سه USB با توان 110V و 12V اشاره کرد. درباره قیمت این کمپر متاسفانه حرفی به میان نیامده است.

The post ماجراجویی در طبیعت با طعم تجمل؛ با کمپر لوکس و آفرود لکسانی LM-EXTV آشنا شوید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط