لاجیتک از ماوس گیمینگ بی سیم با لگ نزدیک به صفر رونمایی کرد

امتیاز دهید post

شارژ بی سیم، ۶ کلید قابل برنامه ریزی و وزن پایین از قابلیت های پرچمدار جدید ماوس های سری G لاجیتک هستند.

اغلب ماوس هایی که عنوان گیمینگ را یدک می کشدند در جلب نظر گیمرها موفق نیستند، چرا که حین رقابت با خدایان گیم کوچکترین لگ هم شما را از دور خارج می کند.

لاجیتک اما اینبار مدلی بی سیم از سری G را با کمک عاشقان بازی طراحی کرده که می تواند ورق را برگرداند. این ماوس به لطف فناوری Lightspeed تاخیر تقریبا صفر را به ارمغان آورده و علاوه بر این از شارژ بی سیم پاور پلی و سنسور با دقت ۱۶ هزار DPI پشتیبانی می کند. پرچمدار جدیدی خانواده G PRO با وزن ۸۰ گرمی خود حرکت ماوس برای کاربر را بسیار راحت کرده است.

این ماوس میزبان ۶ کلید قابل برنامه ریزی است که به صورت پیش فرض دستوراتی برای آنها در نظر گرفته شده. طبیعتا این کلیدها قبال سفارشی هستند و کاربر می تواند فرامین آنها را جابجا کرده یا برای هماهنگی ظاهری با هم تیمی ها نورپردازی های RGB را به شکل خاصی درآورد. در صورت روشن کردن RGB عمر باتری حدود ۴۰ ساعت خواهد بود.

ماوس بی سیم G Pro در هفته آینده و با قیمت قابل توجه ۱۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد، البته در این قیمت گذاری آپشن پشتیبانی از شارژ بی سیم پاورپلی لحاظ نشده است. در صورتی که بی سیم بودن ماوس برایتان اولویت ندارد و از طرف دیگر به سری گیمینگ علاقه دارید، مدل معمولی G Pro هم گزینه ای دیگر است که در کنار پشتیبانی از سنسور ۱۶ هزار DPI مقرون به صرفه تر بوده و ۷۰ دلار قیمت دارد.

لاجیتک از ماوس دیگری به نام MX Vertical هم رونمایی کرده که حاصل همکاری با متخصصان ارگونومی است و بدون کاهش کارایی از فشار بر ساعد و مچ دست کاربر تا حدودی می کاهد. این ماوس منحصر به فرد اواخر تابستان و با قیمت ۹۹ دلاری روانه بازار می شود.

The post لاجیتک از ماوس گیمینگ بی سیم با لگ نزدیک به صفر رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط