حضور دیجی‌کالا در نمایشگاه ملی صنایع دستی ۱۳۹۷

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

نمایشگاه ملی صنایع دستی امسال از سوم تا نهم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، در سالن‌های ۸، ۹، ۱۰، ۱۱ و سری ۲۵ برگزار خواهد شد. دیجی‌کالا هم برای سومین سال پیاپی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر منتظر دیدار شما دوستان همیشه همراه در غرفه شماره ۹۴ سالن ۸ نمایشگاه هستیم.

حضور بیش از ۲۸۰ هنرمند

امسال نیز هنرمندان کشورمان از شهر‌ها و استان‌های مختلف با حضور خود و آثار هنری‌شان رنگ و لعابی دیگر به این نمایشگاه خواهند بخشید. بیش از ۲۸۰ هنرمند با آثار هنری، صنایع‌دستی و سوغاتی‌های خوراکی شهر و استان خود در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و محصولات خود را در فضایی زیبا و کاملا ایرانی به شما عزیزان عرضه خواهند کرد.

تنوعی از صنایع‌دستی و آثار هنری

وقت آن رسیده که خانه خود را با آثار هنری و صنایع‌دستی زیبای این هنرمندان تزیین کنید و حال و هوایی دیگر به خانه خود بدهید. انواع صنایع‌دستی مثل گلیم‌، حصیر‌، شیشه‌های دست‌ساز، انواع سفال و سرامیک، مینا و شمار زیادی از سایر آثار هنری هنرمندان ایرانی در این نمایشگاه در دسترس بازدید‌کنندگان خواهند بود.

خوراکی‌های خوشمزه‌ی سنتی

علاوه بر انواع آثار هنری و صنایع‌دستی، خوراکی‌های خوشمزه و سوغات استان‌های مختلف هم در فضای باز این نمایشگاه توسط زنان و مردان هنرمند کشورمان عرضه خواهد شد. سیاه چادرهای عشایر استان خراسان، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه با انواع آش‌، دوغ، سمبوسه، نان‌های محلی و خوراکی‌های خوشمزه‌ی دیگر از شما استقبال خواهند کرد و با خونگرمی و صمیمیت سوغات شهر خود را داغ و تازه در اختیار شما قرار خواهند داد.

این روزهای پایانی تابستانی فرصت خوبی است برای گذراندن یک روز به یادماندنی در کنار خانواده در فضای گرم و صمیمی این نمایشگاه و لذت بردن از خوراکی‌های خوشمزه‌ی آن. پس فرصت را از دست ندهید و حتما در این بازه زمانی یک هفته‌ای از این نمایشگاه بازدید کنید.

The post حضور دیجی‌کالا در نمایشگاه ملی صنایع دستی ۱۳۹۷ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط