ال جی از هدفون وایرلس Tone با دکمه مخصوص گوگل اسیستنت رونمایی کرد

امتیاز دهید post

با عرضه اسمارت فون G7 ThinQ ال جی نشان داد که به استفاده از هوش مصنوعی گوگل متعهد شده و حالا همین تعهد قرار است با هدفون وایرلس Tone تکرار شود. کمپانی کره ای به تازگی از هدفون دور گردنی LG Tone Platinum SE رونمایی کرده که از طریق دکمه ای مخصوص، از هوش مصنوعی گوگل اسیستنت پشتیبانی کرده و امکان دریافت اطلاعات یا ترجمه عبارات را بدون به زبان آوردن فرمان «OK Google» میسر می سازد.

گفتنی است که گرچه ال جی توضیح بیشتری در این باره ارائه نکرده، اما به نظر می رسد که هدفون های Tone صرفاً به دکمه ای معمولی برای فراخوانی گوگل اسیستنت مجهز شده اند و خبری از ادغام کامل، مثل برخی از هدفون هایی که سونی روانه بازار کرده است نیست.

هر دو مدل از هدفون های Tone، از نوع تو گوشی به حساب می آیند اما Tone Ultra SE از یک اسپیکر اضافی هم بهره می برد؛ درست مانند هدست Tone Studio که سال 2016 از راه رسید. ایده اصلی این اسپیکر اضافه آن است که بدون از بین بردن صدای محیطی، قادر به گوش سپردن به موسیقی باشید و از اتفاقات پیرامون خود با خبر.

هر دو دیوایس به آرماتور و درایورهای داینامیک بالانس شده مجهز شده اند کیفیت صوتی به بیشترین میزان ممکن برسد و میکروفون های MEMS هم وضوح تماس های صوتی را افزایش می دهند. ضمناً ال جی اپلیکیشن Tone & Talk را به صورت خاص برای این هدفون ها توسعه داده است. هم اکنون اطلاعاتی درباره قیمت گذاری و تاریخ عرضه دو هدفون منتشر نشده، اما ال جی برای نمایش آنها در رویداد IFA 2018 برلین برنامه ریزی کرده است.

The post ال جی از هدفون وایرلس Tone با دکمه مخصوص گوگل اسیستنت رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط