15 دقیقه از گیم‌پلی Devil May Cry 5 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

امروز و در جریان کنفرانس ایکس باکس در رویداد گیمز کام 2018، شرکت کپکام تریلر جدیدی را از بازی Devil May Cry 5 به نمایش گذاشت. علاوه بر این، تاریخ انتشار این بازی مورد انتظار نیز اعلام شد.

در بخش‌های آغازین جدیدترین تریلر بازی Devil May Cry 5 شخصیت اصلی داستان، یعنی نرو را مشاهده می‌کنیم که روی پل به مبارزه با دشمنان معمولی خود می‌پردازد و به راحتی آن‌ها را شکست می‌دهد. پس از این، مبارزه‌ی نرو با دشمنان قوی‌تر از جمله یک شیطان معلق در هوا را می‌بینیم که سلاح اصلی او شمشیرهای منحنی شکل عظیمی هستند. در نهایت نیز شخصیت دوست داشتنی و محبوب این سری، یعنی دانته با استفاده از یک موتور مسلح وارد می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر ۱۵ دقیقه‌ای را مشاهده کنید:

بازی Devil May Cry 5 نخستین بار در رویداد E3 2018 معرفی شد.در خلاصه‌ی داستان این نسخه آمده است: «سال‌ها از ورود ارتش‌های شیطانی به زمین می‌گذارد اما بار دیگر موج حملات شروع شده است. در چنین شرایطی، آخرین امید بشریت برای نجات، 3 شکارچی شیطان هستند که هر کدام دارای سبک و ویژگی‌های متفاوتی هستند». تاکنون شاهد معرفی نرو و دانته بوده‌ایم و انتظار می‌رود با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی، سومین شکارچی نیز معرفی شود.

نسخه‌ی قبلی این سری که یک ریبوت به شمار می‌رفت، با وجود نمرات خوبی که از منتقدان کسب کرد، نتوانست در جلب نظر طرفداران این سری بازی‌ها موفق عمل کند. این‌طور که به نظر می‌رسد، بازی Devil May Cry 5 مخصوص طرفداران قدیمی طراحی شده است. طبق صحبت‌های مت والکر، تهیه کننده بازی، این عنوان در عین حال که از ویژگی‌های منحصر بفرد عناوین استودیو نینجا تئوری بهره می‌برد، به ریشه‌های خود نیز پایبند خواهد بود.

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، کنفرانس ایکس باکس تنها به نمایش تریلر جدید از بازی Devil May Cry 5 خلاصه نشد و در جریان آن شاهد اعلام تاریخ انتشار این بازی نیز بودیم. بر این اساس، طرفداران می‌توانند در تاریخ 17 اسفند منتظر عرضه‌ی این بازی برای 3 پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی باشند.

The post 15 دقیقه از گیم‌پلی Devil May Cry 5 را اینجا ببینید [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط