اطلاعات جدیدی از بازی The Division 2 منتشر شد [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

کمپانی یوبی‌سافت در نمایشگاه گیمزکام یک تریلر و تعدادی اسکرین شات از The Division 2 منتشر کرده که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم.

یوبی‌سافت اعلام کرده که بازی هم اکنون برای پیش خرید قابل دسترس است. افرادی که هر ویرایش از بازی را پیش خرید کنند می‌توانند به نسخه شخصی بتای بازی، و پک Capitol Defender دسترسی پیدا کنند. این پک شما دو آیتم داخل بازی یعنی «لالایی»، یک شاتگان نایاب مدل SPAS-12 و لباس Hazmat 2.0 خواهد بود.

محتوای کامل هر ویرایش به شرح زیر است:

  • ویرایش معمولی یا Standard Edition: شامل بازی اصلی یعنی The Division 2خواهد بود.
  • ویرایش طلایی یا Gold Edition: علاوه بر The Division 2، می توانید بازی را سه روز زودتر تجربه کنید. یک سیزن پس یکساله نیز در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت که شامل محتواهای رایگان از جمله آیتم ها، ماموریت های اضافی و دیگر موارد می‌شود.
  • ویرایش نهایی دیجیتال یا Digital Ultimate Edition: علاوه بر محتوای ویرایش گلد، سه پک اضافی نیز یعنی Elite Agent Pack ،Battleworn Secret Service Pack و First Responder Pack خواهند بود.

یوبی‌سافت دو نسخه کالکتور نیز برای بازی تدارک دیده است.

  • The Dark Zone Definitive Collector's Edition: شامل تمام محتوای ویرایش نهایی دیجیتال و یک فیگور سی سانتی متری از هیثر وارد، یکی از مامورهای مخصوص بازی The Division 2.
  • The Phoenix Shield Collector's Edition: تنها از فروشگاه یوبی سافت قابل خریداری است شامل تمام محتوای ویرایش نهایی دیجیتال به همراه فیگوری با مقیاس یک ششم از برایان جانسون، یکی از مامورهای مخصوص بازی که دارای تجهیزات و وسایل مخصوص است. یک استیل بوک، گلچین موسیقی متن، نقشه واشنگتن و یک کتاب چاپ لیتوگراف نیز در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

بازی The Division 2در مارس سال 2019 (11 اسفند) برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی‌سی منتشر خواهد شد.

در ادامه تصاویر منتشر شده از این بازی را باهم می‌بینیم:

The Division 2 The Division 2 The Division 2 The Division 2 The Division 2 The Division 2 The Division 2

The post اطلاعات جدیدی از بازی The Division 2 منتشر شد [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط