نسخه جدید اپلیکیشن Google Fit به سلامت قلب شما اهمیت می‌دهد

امتیاز دهید post

گوگل فیت یکی از رایج‌ترین اپ‌های ورزشی پلتفرم اندروید به شمار می‌رود؛ محصولی که گوگل خودش آن را طراحی کرده تا بتوانید به پایش فعالیت‌های روزمره‌تان بپردازید و برای در پیش گرفتن یک سبک زندگی سالم، انگیزه بگیرید.

اما حالا و با ارائه یک به‌روزرسانی بزرگ، رابط کاربری گوگل فیت دگرگون شده و قابلیت‌های جدیدی با محوریت سلامت قلب کاربر به آن اضافه شده‌‌اند. گوگل برای این آپدیت با سازمان بهداشت جهانی (WHO) و انجمن قلب آمریکا (AHA) وارد همکاری شده تا بر پایه جدیدترین اصول علمی، اپلیکیشن مفیدتری به کاربرانش ارائه کند.

نتیجه این همکاری معرفی دو قابلیت جدید در گوگل فیت بوده است: Move Minutes و Heart Point. ویژگی Move Minutes وظیفه ساده‌ای را به دوش می‌کشد: شما را وادار می‌‌کند که کمتر بنشینید و بیشتر به قدم زدن بپردازید. یا به عنوان مثال اگر عادت دارید با آسانسور رفت و آمد کنید، توصیه می‌کند از پله‌ها بالا بروید.

اما کار Heart Points کمی متفاوت است. این قابلیت روی فوایدی متمرکز شده که از ورزش کردن و تحرک عایدتان می‌شود. به عنوان مثال با هر دقیقه فعالیت، مثلا قدم‌زنی، یک امتیاز به شما می‌دهد. تحقیقات نشان داده که اگر در پنج روز هفته روزانه فقط سی دقیقه‌اش را قدم بزنید به بسیاری از اهداف سلامتی خود دست خواهید یافت.

از دیگر تغییرات گوگل فیت در این نسخه می‌توان به تعامل با اپ‌های شخص ثالثی مثل استراوا، ران‌کیپر، اندوموندو و مای‌فیتنس‌ پال اشاره کرد. حالا تمام دیتاهای جمع‌آوری شده در فیت با این اپ‌ها همگام‌سازی می‌شوند و نکته عالی اینکه فعالیت‌هایی مثل دویدن و راه‌رفتن به طور خودکار توسط حسگرهای گوشی تشخیص داده شده و به اپ اضافه خواهند شد.

انتشار نسخه جدید گوگل‌فیت از همین هفته برای بعضی دیوایس‌ها و پوشیدنی‌های اندرویدی آغاز شده، اما هنوز در پلی‌استور اثری از آن دیده نمی‌شود. بنابراین اگر هنوز به‌روزرسانی به دستتان نرسیده شاید لازم باشد که یکی دو روز دیگر هم منتظر بمانید.

The post نسخه جدید اپلیکیشن Google Fit به سلامت قلب شما اهمیت می‌دهد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط