گوگل می‌گوید مشکل کندی سرعت موبایل‌های پیکسل 2 اکس ال فراگیر نیست

امتیاز دهید post

چند روز پیش نوشتیم که برخی از کاربران گوگل پیکسل 2، با مشکل کندی بیش از حد و لگ در موبایل هوشمند خود مواجه شده اند. یکی از کاربران حتی می گوید که با دابل تپ روی دکمه پاور، اپلیکیشن دوربین بعد از 10 ثانیه باز می شود؛ ژستی که در صورت معمول، باید اپ دوربین را در کسری از ثانیه باز کند. گفته می شود یکی از مهندسین گوگل شخصاً این موبایل را تست کرده و از میزان کندی سرعت آن شدیداً متعجب شده است.

اگرچه منابع ناشناخته می گویند که گوگل سه توضیح برای لگ پیکسل 2 اکس ال یافته و یکی از راهکارهای پیشنهادی اش، تعویض رایگان موبایل است، اهالی مانتین ویو هنوز به صورت عمومی اعلام نکرده اند که در صورت مواجهه با این مشکل باید چه کرد.

البته گوگل در بیانیه ای گفته است که مشکل کندی پیکسل 2 اکس ال «مسئله ای فراگیر نیست» و این کمپانی هنوز مشغول بررسی هاست. گوگل در بخشی از این بیانیه نیز هشدار می دهد که «برای نتیجه گیری هنوز بسیار زود است». در بخشی دیگر از بیانیه آمده:

ما تیم هایی داریم که به صورت مداوم پرفورمنس دیوایس های ما را پایش و مدیریت می کنند و اطلاعات ما نشان می دهد که این مسئله ای فراگیر نیست. دریافت گزارش های باگ بخشی نرمال از پروسه کاری ما است؛ مثل هر دیوایس دیگری که برای مصرف کنندگان ساخته شده باشد. ما از این گزارش ها برای سنجش مشکلات و کار روی راه حل های لازم استفاده می کنیم. ما هنوز در گروسه بررسی این گزارش ها هستیم و بنابراین برای نتیجه گیری هنوز بسیار زود است.

The post گوگل می‌گوید مشکل کندی سرعت موبایل‌های پیکسل 2 اکس ال فراگیر نیست appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط