احتمال تجهیز اپل واچ به نمایشگر همیشه روشن

امتیاز دهید post

در آستانه رویداد سالانه اپل برای معرفی محصولات جدید، این کمپانی پتنتی را ثبت کرده که می توان آن را نشانه ای از تلاش برای ارائه نمایشگرهای همیشه روشن در اپل واچ محسوب کرد.

بسیاری از کاربران این پوشیدنی محبوب از مدت ها قبل خواستار ارائه قابلیت نمایشگر همیشه روشن شده بودند، اپل اما بر سر راه پیاده سازی این ویژگی دو چالش عمده را پیش روی خود می بیند.

پتنت مذکور به آسیب پذیر بودن پنل های اولد در برابر سوختگی پیکسل ها به دلیل روشن ماندن نمایشگری برای مدتی طولانی پرداخته و ظاهرا راهکار اپل برای غلبه بر این مشکل تنظیم روشنایی و رنگ های نواحی خاصی از صفحه است.

اپل واچ ۴ (سمت راست) و اپل واچ ۳ (سمت چپ)

هدف نهایی کمپانی از توسعه راه حلی برای غلبه بر مشکل سوختی پیکسل ها احتمالا توسعه قابلیت نمایشگرهای همیشه روشن است. این ویژگی که پیشتر در برخی موبایل ها شاهد آن بوده ایم اطلاع دائمی کاربر از برخی اطلاعات مهم نظیر زمان، تاریخ، نوتیفیکشن و غیره را تسهیل می کند.

مشکل دیگری که اپل در ارائه این قابلیت با آن مواجه خواهد بود، مصرف بیش از حد انرژی است. عمر باتری در ساعت های هوشند اهمیت بسیاری دارد و برخی کمپانی ها برای جلوگیری از مصرف بی رویه آن هنگامی که کاربر از قابلیت های اصلی بهره نمی برد، زمان را به صورت مقیاس خاکستری نشان می دهند.

با این حال برخی دیگر بر این باورند که اپل از ثبت این پتنت هدف دیگری را دنبال می کند، چرا که صفحه ساعت اپل به محض بالا آوردن مچ روشن می شود و از اینرو نیازی به نمایشگر همیشه روشن وجود ندارد.

رویداد هفته آینده این کمپانی شامل معرفی آیفون های جدید و اپل واچ به روز شده خواهد بود که بر اساس فرضیات فعلی از نمایشگری بزرگتر بهره برده و اطلاعات بیشتری مانند تاریخ، وضعیت آب و هوا و شاخص نور فرابنفش را به نمایش خواهد گذاشت.

The post احتمال تجهیز اپل واچ به نمایشگر همیشه روشن appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط