آمیرزا با بخش جدید «متولد ایران» آپدیت شد؛ بهترین‌های کافه بازار را حدس بزنید

امتیاز دهید post

آمیرزا با بیش از 5 میلیون نصب فعال محبوب‌ترین بازی ایرانی بوده و تیم توسعه دهنده هم با انتشار آپدیت‌های مختلف توانسته این برتری را حفظ کند. حالا در جدیدترین آپدیت آمیرزا رویداد جدیدی با نام «متولد ایران» به بازی اضافه شده که با توجه به ساز و کار آن، استودیوی «نردبان اندیشه فردا» این بار می‌خواهد اطلاعات کاربران را در زمینه اپ‌ها و بازی‌های با کیفیت کافه بازار محک بزند.

متولد ایران که از امروز شروع شده، یک هفته طول می‌کشد و هر روز بازیکن‌ها در پنج مرحله باید کلماتی را پیدا کنند. کلمه‌هایی که عمدتا نام اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موجود در بازار هستند. در پایان این هفت روز نیز مجموع امتیازات حساب شده و در نهایت به قید قرعه به برندگان جوایزی اهدا می‌شود.

به نظر می‌رسد که رویداد جدید آمیرزا در حمایت از جشنواره کافه بازار باشد. امسال و به رسم دو سال گذشته، کافه بازار در راستای پشتیبانی از تولیدات داخلی جشنواره‌ای به نام متولد ایران را برگزار می‌کند و در طول آن صفحه اصلی این مارکت فقط و فقط به برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی اختصاص داده خواهد شد. این رویداد امسال از 13 تا 19 شهریور ماه برگزار می‌شود.

متولد ایران تنها ویژگی جدید آخرین بروزرسانی آمیرزا نبود و به همراه آن مرحله‌های جدیدی را برای بازی شاهد هستیم. بد نیست بدانید نردبان اندیشه فردا برنامه دارد تا در آینده‌ای نزدیک بخش آنلاین را نیز به عنوانش اضافه کند. همچنین صحبت‌هایی مبنی بر انتشار نسخه iOS آمیرزا هم به گوش می‌رسد.

The post آمیرزا با بخش جدید «متولد ایران» آپدیت شد؛ بهترین‌های کافه بازار را حدس بزنید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط