تصاویر و تریلرهای جدید Assassin’s Creed Odyssey نوید تجربه‌ای حماسی می‌دهند [تماشا کنید]

5/5 - (1 امتیاز)

یوبیسافت در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 در برلین، دو تریلر جدید منتشر کرده که قهرمانان اصلی بازی Assassin's Creed Odyssey را به نمایش در می آورند. این تریلرها، در واقع نمایشی یکسان هستند که در یکی از آنها کاراکتر کاساندرا نمایش داده می شود و در دیگری، کاراکتر الکسیوس؛ شخصیت هایی که هر دو بسته به انتخاب گیمر، در نقش پروتاگونیست بازی ظاهر می شوند.

آخرین نسخه از سری بازی اساسینز کرید در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد. بازی در یونانِ 5 قرن قبل از میلاد مسیح و حین نبرد میان اسپارتا و آتن دنبال می شود. گیمر به عنوان الکسیوس یا کاساندرا، نقش مزدوری اسپارتان را ایفا می کند که توسط خانواده اش به مرگ محکوم شده است. بازی در نقش جوانی مطرود آغاز می شود که به مرور زمان، به قهرمانی افسانه ای در یونان تبدیل خواهد شد.

به عنوان الکسیوس یا کاساندرا، گیمر با خطرات گوناگونی مثل حیوانات افسانه ای و موجودات اسطوره ای روبرو می شود؛ موجوداتی نظیر شیر نیمیایی، گرگ لایکِیان و خرس کالیستو. در کنار این موجودات، گروه های مزدور و قبایلی مانند قبیله کازمس هم برای گیمر دردسرساز خواهند بود. گفتنی است که کازمس، فرقه ای مرموز است که به کمک جسمی قدرتمند، بر یونان باستان تاثیر گذاشته و سیاست های آن را دستکاری می کند.

گروه های مزدور در صورت قانون شکنی از سوی الکسیوس و کاساندرا، شروع به تعقیب و شکار آنها می کنند. این دشمنان از تکنیک های مبارزاتی پیشرفته و سلاح های قدرتمند بهره می برند و گاهی حیوانات شکارچی هم آنها را همراهی می کنند. به محض اینکه جایزه ای برای زنده یا مرده شخصیت اصلی تعیین شود، این مزدوران چه در زمین و چه در دریا از تعقیب شما دست نخواهند برداشت.

گذشته از تریلرهای جدید، یوبیسافت چند اسکرین شات و طرح مفهومی جدید هم منتشر کرده که در یکی از آنها، فرصتی برای تماشای مدوسا و عبادتگاه او فراهم آورده شده. با نگاهی به این تصاویر مفهومی، به نظر می رسد که مدوسا در فرم اصلی خود به عنوان یکی از خواهران گورگون ظاهر می شود؛ قبل از اینکه آثار ادبی، ماهیت اصلی او را در قرن چهارم پس از میلاد تغییر دهند.

Assassin's Creed Odyssey قرار است روز پنجم اکتبر (13 مهرماه) روی سه پلتفرم پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان عرضه می شود. افرادی که نسخه های Spartan یا Pantheon را تهیه کرده باشند نیز می توانند از روز 2 اکتبر تجربه بازی را آغاز کنند.

The post تصاویر و تریلرهای جدید Assassin’s Creed Odyssey نوید تجربه‌ای حماسی می‌دهند [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط