مانیومنت ولی فیلم می‌شود

امتیاز دهید post

پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) که با «فیلم باب اسفنجی: اسفنج بیرون آب» (The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water) مهارت خود را در ساخت لایواکشن‌های سینمایی نشان داد، سال آینده شخصیت سونیک را به پرده‌های نقره‌ای می‌آورد و حالا هم نوبت به مانیومنت ولی (Monument Valley) رسیده تا توسط این کمپانی به سینما‌ها بیاید.

بعد از شایعات مختلف پیرامون فیلم سینمایی مانیومنت ولی، ساعاتی پیش این قضیه تایید شد و با توجه به اطلاعات به دست آمده مسئولیت ساخت لایواکشن/CG این بازی را پاتریک آزبون (Patrick Osborne) به عهده خواهد داشت. او که در سال 2014 برای انیمیشن کوتاه Feast جایزه اسکار برد، هم اکنون با همکاری فاکس مشغول کارگردانی Nimona است.

انیمیشن Nimona که اقتباسی از کمیکی اینترنتی به حساب می‌آید، برای اکران در سال 2020 برنامه ریزی شده و به همین خاطر نباید به این زودی‌ها منتظر تولید فیلم مانیومنت ولی باشیم. در حال حاضر هم اطلاعات زیادی از لایو اکشن بازی به دست نرسیده و هنوز نویسنده نیز مشخص نشده است.

قسمت اول مانیومنت ولی سال 2014 انتشار یافت و بازی به خاطر معماری الهام گرفته از نقاشی‌های موریس اشر و نقش خطای دید در معماها توانست یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین بازی‌های ویدیویی لقب بگیرد. سال گذشته نیز مانیومنت ولی 2 منتشر شد و با فروش بالایش نشان داد که این سری همچنان بین بازیکن‌ها محبوبیت زیادی دارد.

در لایو اکشن مانیومنت ولی از بازیگرهای واقعی استفاده خواهد شد و با توجه به معماری متفاوت محیط‌های مانیومنت ولی و استفاده از المان خطای دید، باید دید سازنده چگونه می‌تواند این سبک طراحی را در یک فیلم پیاده کند. بد نیست بدانید آخرین فیلم/انیمیشن اکران شده از روی یک بازی موبایل به سال 2016 باز می‌گردد.

زمانی که انیمیشن انگری بردز به پرده‌های نقره‌ای آمد و توانست با فروش 330 میلیون دلاری به موفقیت خوبی برسد. وضعیت فیلم/بازی‌ها هیچوقت خوب نبوده و حتی بهترین آثار این ژانر هم نظرات منتقدان را جلب نکردند. اگر فیلم مانیومنت ولی به مرحله اکران برسد، باید صبر کنیم و ببینیم این لایو اکشن چه عملکردی از خودش به جای می‌گذارد.

The post مانیومنت ولی فیلم می‌شود appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط