تصاویر زنده، ویدیو و نمونه عکس های ثبت شده با گوگل پیکسل 3 XL

امتیاز دهید post

در هفته های اخیر شاهد اخبار و شایعات مختلفی درباره موبایل پرچمدار گوگل پیکسل 3 XL بودیم و حالا در یکی از کامل ترین افشاها، مجموعه ای از تصاویر زنده، یک ویدیو و همچنین چند نمونه عکس ثبت شده با دوربین تلفن مذکور منتشر شده که مرور آنها خالی از لطف نیست.

گوگل پیکسل 3 XL گوگل پیکسل 3 XL گوگل پیکسل 3 XL

تصاویر جدید از گوگل پیکسل 3 XL مانند سایر اخبار منتشر شده، حضور بریدگی نمایشگر را تأیید می کند.در این بخش علاوه بر دوربین سلفی، شاهد یک سنسور فروسرخ برای اسکن چهره هستیم که در کنار آن اسپیکر مکالمه قرار دارد. البته این اسپیکر در زمان استفاده از حالت بلندگو یا پخش فایل های صوتی تصویری، نقش اسپیکر دوم را برای ارائه صدای استریو بازی خواهد کرد.

پنل پشتی گوگل پیکسل 3 XL تقریباً با نسل قبلی یکسان است

پنل پشتی گوگل پیکسل 3 XL اما تقریباً با نسل قبلی یکسان بوده و تنها نقطه جالب توجه، تغییر رنگ دکمه پاور به لیمویی است. در ضمن همانند پیکسل 2 XL لوگوی گوگل، دوربین تک لنز اصلی، فلش LED و اسکنر اثر انگشت در این بخش جای گرفته اند. محصول جدید گوگل همچنین فاقد جک 3.5 میلیمتری هدفون بوده و درگاه های USB-C و سیم کارت در زیر آن قرار دارند.

گوگل پیکسل 3 XL گوگل پیکسل 3 XL

در تصاویر منتشر شده همچنین شاهد اسکرین شات هایی از محیط نرم افزار AIDA64 هستیم که اطلاعات سخت افزاری محصول جدید گوگل را نشان می دهند. از جمله این موارد می توان به قابلیت Active Edge (حساس بودن بدنه به فشار)، باتری 3430 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 6.71 اینچی با رزولوشن 1440×2960 اشاره کرد.

در تصاویر مورد بحث عکسی از محتویات جعبه گوگل پیکسل 3 XL نیز وجود دارد که نشان می دهد کمپانی برای نخستین بار یک عدد هدفون را به همراه گوشی در اختیار مشتری قرار خواهد داد. هدفون مذکور شبیه به مدل Pixel Buds گوگل است اما به نظر می رسد نسخه موجود در جعبه باسیم باشد.

گوگل پیکسل 3 XL

سایر محتویات جعبه با گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL یکسان بوده و شامل کابل USB-C، تبدیل USB-A به USB-C، آداپتور USB-C به جک 3.5 میلی متری و شارژر می شود.

در کنار تصاویر زنده، ویدیویی نیز منتشر شده که تنها نکته قابل توجه در آن، استفاده از شارژر وایرلس برای گوگل پیکسل 3 XL است که در ادامه این ویدیو را تماشا می کنید:

گفتنی است طبق اطلاعات موجود، پرچمدار جدید گوگل احتمالاً اواسط مهر ماه معرفی خواهد شد و تا آن زمان شاهد انتشار اخبار و جزئیات بیشتری خواهیم بود. در پایان توجه شما را به نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین پیکسل 3 XL جلب می کنیم:

گوگل می‌گوید مشکل کندی سرعت موبایل‌های پیکسل 2 اکس ال فراگیر نیست

The post تصاویر زنده، ویدیو و نمونه عکس های ثبت شده با گوگل پیکسل 3 XL appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط