شیائومی Poco F1 رسماً معرفی شد؛ موبایل 300 دلاری با چیپست اسنپدراگون 845

امتیاز دهید post

تولیدکنندگان موبایل برای تسلط بر بازار ارزان قیمت ها، زیربرندهایی را معرفی می کنند تا با حفظ سطح برند اصلی، سهم بیشتری از بازار را در دست بگیرند. در این بین می توان به زیربرند «آنر» برای هوآوی اشاره کرد که حالا با رقیب تازه ای به نام «Poco» از شیائومی روبه رو شده است.

کمپانی چینی شیائومی به تازگی خانواده جدیدی از محصولات خود را با برند Poco معرفی کرده و قصد دارد از این طریق، توانمندی های پرچمداران را به گوشی های اقتصادی بیاورد.

نخستین محصول از برند مورد بحث با نام «Poco F1» امروز به صورت رسمی در هند معرفی شده و مشخصات جالب توجهی را به نمایش گذاشته است. لازم به ذکر است که این موبایل قبلاً در بنچمارک های مختلفی رؤیت شده و نمرات بالایی هم کسب نموده بود.

پوکو اف1 موفق شده با بهره مندی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 و سیستم خنک کننده پردازنده مایع، رقبایی مانند وان پلاس 6 را پشت سر بگذارد و با داشتن یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع Quick Charge 3.0، خیال کاربران را از نظر تأمین انرژی برای فعالیت های روزمره راحت کند.

نسخه زره پوش Poco F1 برچسب قیمتی 430 دلاری دارد

البته شیائومی برای پایین نگه داشتن قیمت نهایی، به جای استفاده از مواد گرانقیمتی مانند پلاستیک و شیشه، از پلی کربنات سخت (بخوانید پلاستیک) در بدنه Poco F1 استفاده کرده. هرچند یک نسخه ویژه تحت عنوان «Armoured Edition» یا نسخه زره پوش نیز معرفی شده که بدنه آن از الیاف کولار ساخته شده است.

محصول جدید شیائومی همچنین از نمایشگر تمام صفحه 6.18 اینچی بهره برده که مانند بسیاری از اسمارتفون های نسل جدید، یک بریدگی (به سبک آیفون X) در بالای آن دیده می شود. البته کمپانی سازنده به صورت پیش فرض گزینه مخفی کردن بریدگی را در اختیار کاربران قرار داده است.

دوربین Poco F1 هم به جدیدترین قابلیت های هوش مصنوعی مجهز شده و از چیدمان 12+5 مگاپیکسلی در ماژول اصلی بهره می برد. برای علاقه مندان به سلفی هم یک سنسور 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که در کنار آن، سیستم تشخیص چهره با استفاده از نور فروسرخ تعبیه شده است.

اما مهم ترین ویژگی پوکو اف1، قیمت رقابتی آن است که برای نسخه 64 گیگابایتی (حافظه داخلی) با رم 6 گیگابایتی، 300 دلار است که با در نظر گرفتن چیپست اسنپدراگون 845، رقم قابل قبولی به نظر می رسد. مبلغ مذکور برای نسخه 256 گیگابایتی با رم 8 گیگابایتی معادل 415 دلار است که در صورت سفارش ورژن زره پوش، به 430 دلار می رسد.

در ادامه تصاویر رسمی منتشر شده از سوی شیائومی را مشاهده می کنید:

تبلت می پد 4 پلاس شیائومی با صفحه نمایش ۱۰ اینچی معرفی شد

The post شیائومی Poco F1 رسماً معرفی شد؛ موبایل 300 دلاری با چیپست اسنپدراگون 845 appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط