اولین تریلر از گیم‌‌پلی Journey فیفا 19 منتشر شد؛ فوتبال با چاشنی نقش‌آفرینی [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

در جریان گیمزکام 2018، سرانجام اولین ویدیو از گیم‌پلی بخش Journey فیفا 19 منتشر شده که نشان از تغییرات گسترده این بخش نسبت به سال‌های گذشته دارد. اولین نکته که در جریان تریلر روز گذشته این قسمت هم متوجه آن شدیم به اضافه شدن دو شخصیت دیگر به بازی بر می گردد، حال علاوه بر الکس هانتر می‌توانید ماجراجویی فوتبالی دنی ویلیماز و کیم هانتر را هم دنبال کنید.

نکته جالب در مورد Journey امسال اینجاست که الکس و دنی در بخش داستانی با یکدیگر روبرو خواهند شد و با توجه به قرعه دوره جدید لیگ قهرمانان اروپا، هر دو آن‌ها در یک گروه و مقابل هم قرار نمی‌گیرند اما همان‌طور که گفتیم می‌توانید این ماجرا را از دید هر کدام از این دو شخصیت دنبال کنید و در صورت موفقیت شما در صعود به فینال،‌ الکس و دنی در مسابقه نهایی نیز باهم روبرو خواهند شد.

در فیفا 18 می توانستید خودتان تصمیم بگیرید که الکس به کدام تیم برای دنبال کردن رویای خود بپیوند، حال این قضیه در فیفا 19 به حضور او در تیم رئال مادرید محدود شده تا دست سازندگان برای ارائه داستانی عمیق‌تر بازتر از گذشته باشد.

در ضمن،‌ یکی از چالش‌های اصلی الکس در ماجراجویی جدید خود به اخت گرفتن با شرایط باشگاه بزرگی مانند رئال مادرید و حفظ کردن روحیه ورزشکاری و حرفه‌ای خود خواهد بود.

همچنین در Journey فیفا 19 مینی‌گیم‌های جدیدی تحت تمرین‌های تیمی رئال مادرید به بازی اضافه شده‌اند و شما می‌توانید طی مسابقات این بخش، کنترل الکس یا کل تیم را بر عهده گرفته و حتی به صورت چندنفره آن را دنبال کنید.

فیفا 19 در تاریخ 6 مهر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. به احتمال زیاد، باید طی روزهای آتی منتظر رونمایی از دمو رایگان این بازی باشیم. تا آن زمان تماشای دربی منچستر در این بازی را از دست ندهید.

The post اولین تریلر از گیم‌‌پلی Journey فیفا 19 منتشر شد؛ فوتبال با چاشنی نقش‌آفرینی [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط