بریدگی نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال ممکن است دارای حسگر واید برای گرفتن سلفی باشد

امتیاز دهید post

اخیرا خبر‌های زیادی راجع به پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال درز کرده و دیروز وبسایت 9to5Google به اعلام جزئیات بیشتری از این دو دستگاه پرداخت. در این خبر اعلام شده که دوربین دوگانه‌ی احتمالی هر دو دستگاه ممکن است دارای سنسوری واید برای گرفتن عکس‌های سلفی ویژه باشند. همچنین این دوربین‌ها همراه با حالت پیشرفته‌ی عکاسی پرتره عرضه می‌شوند و به نظر می‌رسد که گوگل همچنان به استفاده از یک دوربین پشتی در تلفن‌های هوشمند خود علاقه‌مند باشد.

همه‌ی گزارشاتی که تا کنون درباره‌ی تلفن‌های هوشمند جدید گوگل درز شده، استفاده‌ی این شرکت آمریکایی از بریدگی در نمایشگر در بالای تلفن‌های هوشمند پیش رو را تایید می‌کند. همچنین وبسایت خبری 9to5Google اعلام کرده که دوربین دوگانه‌ی مورد استفاده در پیکسل‌های جدید می‌تواند خبر از سیستمی جدید برای تشخیص چهره باشد اما منابع خبری این موضوع را تایید نکرده‌اند. منبع خبری یادشده همچنین به 9to5Google‌ اعلام کرده که تلفن‌های همراه بعدی این شرکت با تراشه‌ی مرکزی جدیدی به بازار خواهند آمد که باعث افزایش کارایی این دستگاه‌ها خواهد شد. اما درباره‌ی این موضوع به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

البته استفاده از سلفی‌های واید موضوع جدیدی نیست. پیش تر تلفن هوشمند G6 ال جی نیز امکان این موضوع را فراهم کرده بود. یکی از ویژگی‌های جذاب که اگر علاقمند به عکس برداری‌ همراه با تعداد زیادی از همراهانتان باشید، بسیار مفید واقع خواهد شد. در این حین، یک وبلاگ روسی که در زمینه‌ی تکنولوژی به تبادل اخبار مشغول است، عکس‌هایی از پیکسل ۳ را فاش کرده که با دوربین پیکسل ۳ ایکس ال گرفته شده. موضوعی که اگر حقیقت داشته باشد نشان از دوربینی فوق العاده برای پیکسل ۳ ایکس ال خواهد بود. تلفن‌های هوشمند پیکسل به قدرت فوق العاده‌شان در زمینه‌ی عکاسی مشهور هستند. بنابراین می‌توانیم مطمئن باشیم که تمرکز این شرکت آمریکایی همچنان روی همین موضوع خواهد بود.

The post بریدگی نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال ممکن است دارای حسگر واید برای گرفتن سلفی باشد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط