گلکسی J2 Core، اولین موبایل اندروید گو سامسونگ معرفی شد

امتیاز دهید post

سامسونگ به تازگی از موبایل گلکسی J2 Core رونمایی کرده که اولین دیوایس مبتنی بر اندروید گو کمپانی کره ای به حساب می آید. همانطور که پیشتر افشا شده بود، این موبایل همراه با اندروید خالص از راه نمی رسد. اندروید گو ورژنی سبک وزن از سیستم عامل گوگل است که اپلیکیشن های بهینه شده را روی دیوایس های اقتصادی به اجرا در می آورد و معمولاً به صورت دست نخورده روی دستگاه نصب می شود؛ اما سامسونگ تصمیم گرفته که رابط کاربری مخصوص خود را هم به گلکسی J2 Core بیاورد.

J2 Core به هنگام عرضه بر اندروید 8.1 مبتنی خواهد بود و فعلاً خبری از ورژن گو اندروید 9 پای نیست. این دستگاه به یک نمایشگر LCD با رزولوشن 960×540 مجهز شده و پردازنده اگزینوس 7570، قلب تپنده آن است. از دیگر مشخصات سخت افزاری نیز می توان به 1 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2 اشاره کرد. باتری 2600 میلی آمپر ساعتی هم احتمالاً برای یک روز کامل کافی باشد.

کهکشانی جدید سامسونگ ساخته نشده تا قادر به تجربه فورتنایت روی آن باشید، اما نسخه سبک وزن سیستم عامل گوگل کاری می کند که محدودیت های حافظه، رم و باتری چندان به چشم نیامده و تجربه ای روان از کار با این موبایل هوشمند داشته باشید.

گلکسی J2 Core از امروز در هند و مالزی عرضه می شود و به مرور زمان، در دیگر نقاط جهان نیز در دسترس خواهد بود. قیمت گذاری دستگاه هنوز مشخص نشده اما مدل معمولی Galaxy J2 با قیمتی اندک بالاتر از 100 دلار فروخته می شود و به همین ترتیب، انتظار قیمت کمتر از 100 دلار برای گلکسی J2 Core چندان غیرمنطقی نیست.

The post گلکسی J2 Core، اولین موبایل اندروید گو سامسونگ معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط