عنوان For Honor را این هفته دریافت و برای همیشه رایگان بازی کنید

امتیاز دهید post

دانلود بازی For Honor هم‌اکنون به صورت رایگان امکان پذیر است و شما می‌توانید نسخه استاندارد این عنوان را بدون پرداخت هیچ مبلغی روی ‍پلتفرم استیم دریافت کنید.

این نسخه در حالت عادی 15 دلار قیمت دارد و شما تا سه روز دیگر فرصت خواهید داشت تا آن را به اکانت استیم خودتان اضافه کنید. البته نباید از این نکته غافل شد که اگر طی این مدت دانلود بازی For Honor را انجام دهید، این عنوان برای همیشه به صورت رایگان در اکانت شما خواهد ماند.

نسخه استاندارد بازی شامل مرحله تک نفره و بخش‌های مختلف آنلاین می‌شود و برای دسترسی به دیگر قهرمانان باید دیگر نسخه‌های کامل‌تر For Honor را دریافت کنید اما در همین نسخه هم،‌ For Honor توانایی سرگرم کردن شما برای مدتی طولانی را خواهد داشت.

نسخه ابتدایی این بازی با ۱۲ قهرمان منتشر شد و در صورت دریافت نسخه رایگان،‌ شما به ۳ قهرمان از هر نژاد دسترسی پیدا خواهید کرد. البته در این نسخه شما به ۳ قهرمان اضافی دیگر نیز دسترسی دارید اما برای استفاده از لباس‌ها و دیگر موارد تزئینی باید از واحد پولی درون بازی استفاده کنید.

For Honor در سال 2018 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شد. منتقدان در آن زمان بازی را به خاطر سیستم مبارزات سرگرم کننده و گرافیک خوبش ستایش کردند اما به دلیل وجود مشکلات اتصال کاربران به سرورهای بازی،‌ For Honor در همان ماه‌های ابتدایی مخاطبان زیادی را از دست داد.

البته یوبی‌سافت به عنوان سازنده بازی طی ماه‌های اخیر با انتشار محتویات بیشتر و بهبود بخشیدن وضعیت سرورها سعی کرده تا دوباره کاربران بیشتری را جذب این عنوان کند.

برای آشنایی بیشتر با نحوه مبارزات و پیروزی در نبردهای For Honor می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. جدا از این‌ها روز گذشته مدیرعامل یوبی‌سافت گفت که در سال آینده خبری از نسخه جدید اساسینز کرید نخواهد بود.

The post عنوان For Honor را این هفته دریافت و برای همیشه رایگان بازی کنید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط